about due to
Moderator: Moderator Team
-
about due to
Hallo vrienden, wie kan mij zeggen wat hoe het komt na dat ik gewoon de spot kon bekijken en loaden dat ik nu de mededeling:
About due to contraint violation PRIMARY KEY must be unique heb wel de nieuwe v 1..4 gedownlaod.
vast bedankt.
About due to contraint violation PRIMARY KEY must be unique heb wel de nieuwe v 1..4 gedownlaod.
vast bedankt.
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: about due to
Even de zoekfunctie gebruiken volgende keer a.u.b. Hiervoor zijn er al topics en ook oplossingen.
Overigens hebben wij ook iets meer info nodig om deze vraag te beantwoorden. Je hebt toen je dit topic startte een lijstje te zien gekregen. Het was de bedoeling dat je dat invulde.
Voor Vista/windows 7:
Ga naar C:/ProgramData (verborgen map). hernoem hier de map "spotnet" in "spotnet.bak".
Start spotnet opnieuw op, vul je gegevens in en spotnet zal een nieuwe database maken. Als dit gereed is, schakel je het automatisch bijwerken uit. Hiermee is je probleem waarschijnlijk opgelost.
Voor Windows XP:
Ga naar C:/Documents and Settings/All users/Local/App Data/ (verborgen map). hernoem hier de map "spotnet" in "spotnet.bak".
Start spotnet opnieuw op, vul je gegevens in en spotnet zal een nieuwe database maken. Als dit gereed is, schakel je het automatisch bijwerken uit. Hiermee is je probleem waarschijnlijk opgelost.
Overigens hebben wij ook iets meer info nodig om deze vraag te beantwoorden. Je hebt toen je dit topic startte een lijstje te zien gekregen. Het was de bedoeling dat je dat invulde.
Voor Vista/windows 7:
Ga naar C:/ProgramData (verborgen map). hernoem hier de map "spotnet" in "spotnet.bak".
Voor Windows XP:
Ga naar C:/Documents and Settings/All users/Local/App Data/ (verborgen map). hernoem hier de map "spotnet" in "spotnet.bak".
-
BEDANKT HIJ DOET HET INDERDAAD MAAR BEN EEN LEEK OP DIT GEBIED EN LEER DAGELIJKS BIJ MAAR HOE MOET IK AUTOMATISCH BIJWERKEN UITSCHAKELEN?
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Dat schakel je uit in het menu "Bewerken-->instellingen--> bijwerken tijdens opstarten" Hier het vinkje even weghalen en dan is het uitgeschakeld.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Deze foutmelding is alreeds in een andere topic opgelost. Daarom gaat hier een slotje op. Niet mee eens? Stuur mij een PB
.