- Windows versie:Vista
Usenet Provider:eweka
Internet Provider:
Antivirus / Firewall*:uitgeschakelt
Wanneer ontstond het probleem? 25 maart
Spotnet versie:
Met welk programma download je:ik heb grabbit nog staan, maar gebruikte spotnet, dus had ik het niet nodig.
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?update java??
Wat is het probleem?ik krijg Initaized:Code#4;port is een oneverwacht token.Er werd een spatien verwacht. Regel 3, positie 95
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?ik heb het deinstaleerd en opnieuw gedaan, ook de de nwe versie, maar kan het niet opstarten. Ging vanaf 1 maart ok en nu kom ik er niet in.
error opstarten Spotnet
Moderator: Moderator Team
-
error opstarten Spotnet
-
- Usenet: Usenetxtreme
- Internet: Telfort
Re: error opstarten Spotnet
Waarschijnlijk is of je filter of je server.xml corrupt.
Deze verwijderen en dan opnieuw beginnen
Deze verwijderen en dan opnieuw beginnen
-
Ik weet niet hoe dat moet.ik heb al van alles geprobeerd, door alles opnieuw te installeren.gerstr schreef:weet je nu wat te doen Mira?
-
mira schreef:Ik weet niet hoe dat moet.ik heb al van alles geprobeerd, door alles opnieuw te installeren.gerstr schreef:weet je nu wat te doen Mira?
Ik heb ooit dit ingevuld;
Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="(servernaam, zoiets: news.payserver.com)" Username="(gebruikersnaam server)" Password="(wachtwoord server" Port="0" SSL="0" Connections="(draadjes server)" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Op 28 feb was dit ooit geplaatst
-
ik heb net spotnet weer na lange tijd opgestart met de bovenstaande gegevens en nu geeft het aan; load data base; de rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een voverloop
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Zie daarvoor dit topic. Dat gaat over deze melding en er staat in het je het probleem oplostmira schreef:ik heb net spotnet weer na lange tijd opgestart met de bovenstaande gegevens en nu geeft het aan; load data base; de rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een voverloop
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Oud. Forumopschoning, alle topics waar 5 dagen of langer niet op gereageerd zijn gaan op slot.
, niet mee eens? Stuur mij een PB
.