Bye Bye Spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: Telenet Fibernet100
-
- Usenet: Gratis Lightning :)
- Internet: Ziggo
Re: Bye Bye Spotnet
Nog nooit een spot van je gezien, maarja, veel plezier op nzbspots dan, totdat brein ze uit de lucht gooit 

-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Mag ik vragen wat het nut is van de melding dat je niet meer zult posten op Spotnet?
Het staat je natuurlijk vrij om niets meer te posten op Spotnet, maar misschien had je er beter aan gedaan om de problemen waar je met het posten tegen aan loopt hier voor te leggen.
Heel veel anderen lukt posten op Spotnet wel, dus je kunt in mijn ogen niet echt spreken over falende software maar meer over een poster die er niet helemaal uitkomt.
Ik vermoed verder dat Thailand niet je postnaam is want daar is op spotnet niets van te vinden.
Dus, als je een andere postnaam hebt is het misschien duidelijker wanneer je die er ook bij zet.
Dan weten we wie we gaan missen en of we daarmee iets missen.
Offe...en dat kan natuurlijk ook, kom je hier dadelijk melden dat je op een of andere site of forum gaat spotten.
Een soort van verkapte reclame dus.
Het staat je natuurlijk vrij om niets meer te posten op Spotnet, maar misschien had je er beter aan gedaan om de problemen waar je met het posten tegen aan loopt hier voor te leggen.
Heel veel anderen lukt posten op Spotnet wel, dus je kunt in mijn ogen niet echt spreken over falende software maar meer over een poster die er niet helemaal uitkomt.
Ik vermoed verder dat Thailand niet je postnaam is want daar is op spotnet niets van te vinden.
Dus, als je een andere postnaam hebt is het misschien duidelijker wanneer je die er ook bij zet.
Dan weten we wie we gaan missen en of we daarmee iets missen.
Offe...en dat kan natuurlijk ook, kom je hier dadelijk melden dat je op een of andere site of forum gaat spotten.
Een soort van verkapte reclame dus.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Oké... Waarom zo pessimistisch?
Spotten werkt meestal wel. En zo niet? Wat helpt whining dan en naar een andere overstappen. Wees tevreden met wat je hebt, zou ik zeggen. Spotnet is verder een heel goed programma, en er komen heus nog wel updates zodat het nóg beter werkt, en het werkt gewoonweg al goed
.
Ik begrijp daarom ook niet waarom je je zo belangrijk voelt om dit in dit subforum te zetten en niet in de off-topic.
Spotten werkt meestal wel. En zo niet? Wat helpt whining dan en naar een andere overstappen. Wees tevreden met wat je hebt, zou ik zeggen. Spotnet is verder een heel goed programma, en er komen heus nog wel updates zodat het nóg beter werkt, en het werkt gewoonweg al goed

Ik begrijp daarom ook niet waarom je je zo belangrijk voelt om dit in dit subforum te zetten en niet in de off-topic.
-
In thailand hebben ze niks,ga daar de boel lekker lopen afkraken ,wees blij dat er mensen zijn die wel tevreden zijn en de tijd nemen om een programma in elkaar te zetten voor de rest van nederland jou zullen we echt niet missen!!!!!!BYE BYE

-
- Usenet: Gratis Lightning :)
- Internet: Ziggo
Lol, ga aub niet Thailand bashen hier..dbase schreef:In thailand hebben ze niks,ga daar de boel lekker lopen afkraken ,wees blij dat er mensen zijn die wel tevreden zijn en de tijd nemen om een programma in elkaar te zetten voor de rest van nederland jou zullen we echt niet missen!!!!!!BYE BYE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
-
Okay ik liet me even gaan
en niks op thailand aan te merken
maar het ging meer op de manier waarop
maar iig
MvGr
dbase

maar het ging meer op de manier waarop

maar iig

MvGr
dbase
-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: Telenet Fibernet100
[quote="dbase"]In thailand hebben ze niks,ga daar de boel lekker lopen afkraken ,wees blij dat er mensen zijn die wel tevreden zijn en de tijd nemen om een programma in elkaar te zetten voor de rest van nederland jou zullen we echt niet missen!!!!!!BYE BYE
[/quote
Wat weet jij nu van Thailand........

Wat weet jij nu van Thailand........
-
Ik weet niks van thailand ,maar weet wel wat we hier hebben!!!Maar dat geeft niet alleen ik zeg wat ik er van denk.
Maar goed ik stop nu ander word het weer zo offtopic.
Gr
dbase
Maar goed ik stop nu ander word het weer zo offtopic.
Gr
dbase