U moet de groeten van Persio hebben.

Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.budgetnews.net
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast Free i.c.m. Online Armor Free
Met welk programma download je?: SABnzbdplus
Wanneer begon je probleem?: Maanden geleden.. in ieder geval v????r Spotlite 2.0
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg foutmeldingen bij het plaatsen van reacties bij spots. Ik schrijf mijn reactie en druk op de knop om te plaatsen en krijg dan de (pop-up) melding dat ik niet kan plaatsen. Deze melding blijft zolang ik Spotlite open heb staan terugkomen. Als ik 30 minuten wegloop moet ik vele pop-up meldingen wegdrukken.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb mijn instellingen (configuratie) bekeken en uiteraard het forum hier doorzocht, maar vond geen oplossing.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.budgetnews.net" Username="MIJN GEBRUIKERSNAAM" Password="MIJN WACHTWOORD" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.budgetnews.net" Username="MIJN GEBRUIKERSNAAM" Password="MIJN WACHTWOORD" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="news.budgetnews.net" Username="MIJN GEBRUIKERSNAAM" Password="MIJN WACHTWOORD" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>