Windows versie: vista Usenet Provider:powernews Internet Provider:kpn Antivirus / Firewall*:avast geen firewall Wanneer ontstond het probleem?vanmorgen Spotnet versie: 1,7.4 Met welk programma download je:spotnet en grabit Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?niks Wat is het probleem?kan niet aanmelden krijg dan een melding 502 wachtwoord en gebruikersnaam niet juist Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? spotnet opnieuw geiinstalleerd en wachtwoorden en gebruikersnaam opnieuw ingevoerd
ik gebruik spotnet al vanaf dat ftd uit de lucht is en nooit problemen maar sinds vanmorgen dus error dat ik er niet op kan 502 gebruikersnaamen wachtwoord niet juist heel raar dus.
ik hoopdat iemand met een oplossing komt
Ga eens naar organiseren--> map en zoekopties bij het tabblad weergave vink je onder Verborgen bestanden en mappen verborgen bestanden, mappen en stations weergeven aan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.