gebruikersnaam of ww klopt niet met payserver smsusenet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Smsusenet
- Internet: upc
gebruikersnaam of ww klopt niet met payserver smsusenet
Hallo,
Vandaag voor het eerst spotnet geïnstalleerd. Nu wil ik mijn payserver van smsusenet instellen. Gebruik het adres news.smsusenet.nl, poort 119 en 4 verbindingen. Krijg alleen de foutmelding: Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 502 Too Many Connections
Ik heb alle gegevens gecontroleerd en de gebruikersnaam en wachtwoord die ik gebruik zijn juist.
Verder heb ik FTD en Grabbit van mijn pc verwijderd.
Wie kan mij met dit probleem helpen?
Mvg Matthijs
Vandaag voor het eerst spotnet geïnstalleerd. Nu wil ik mijn payserver van smsusenet instellen. Gebruik het adres news.smsusenet.nl, poort 119 en 4 verbindingen. Krijg alleen de foutmelding: Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 502 Too Many Connections
Ik heb alle gegevens gecontroleerd en de gebruikersnaam en wachtwoord die ik gebruik zijn juist.
Verder heb ik FTD en Grabbit van mijn pc verwijderd.
Wie kan mij met dit probleem helpen?
Mvg Matthijs
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: gebruikersnaam of ww klopt niet met payserver smsusenet
Matthijs, waarschijnlijk heb je een ander downloadprogramma openstaan. Bijv. GrabIt of Sabnzbd. Dan krijg je dit probleem.
Heb je ook geen andere computer aanstaan waarop je download, dan kan hij deze melding ook weleens geven.
Heb je ook geen andere computer aanstaan waarop je download, dan kan hij deze melding ook weleens geven.
-
Hey StripHeldNL,
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik had grabit al verwijderd en Sabnzbd heb ik nooit gebruikt.
Verder dowload ik ook wel eens van een andere pc maar deze staat uit en ook daar heb ik grabit verwijderd.
waar zou het verder aan kunnen liggen?
Is het een oplossing om een andere payserver te nemen?
Mvg Matthijs
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik had grabit al verwijderd en Sabnzbd heb ik nooit gebruikt.
Verder dowload ik ook wel eens van een andere pc maar deze staat uit en ook daar heb ik grabit verwijderd.
waar zou het verder aan kunnen liggen?
Is het een oplossing om een andere payserver te nemen?
Mvg Matthijs
-
- Leeftijd: 41
Zet in ieder geval je aantal connecties eens omlaag naar 2. Om te proberen of dat wat oplevert.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
hey Ep Woody,
Ook als ik het aantal connecties in 2 of een andere hoeveelheid verander krijg ik dezelfde melding.
Ook als ik het aantal connecties in 2 of een andere hoeveelheid verander krijg ik dezelfde melding.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Wil je je servers.xml bestand posten. http://www.youtube.com/watch?v=WTKqqP-aTnY: kun je zien waar je het kan vinden en hoe je het moet openen.
Stel je connecties in dit bestand zo in dat bijv. headers op 2 staat, upload op 1 en download op 1 (later kun je deze hoger zetten)
Stel je connecties in dit bestand zo in dat bijv. headers op 2 staat, upload op 1 en download op 1 (later kun je deze hoger zetten)
-
Hey StripHeldNL.
Ik heb je filmpje bekeken en ik heb spotnet geprobeerd met als server: textnews.news.cambrium.nl. met die server doet hij het wel! als ik smsusenet + gebruikersnaam en wachtwoord invul geeft hij gewoon weer dezelfde foutmelding!
Hieronder is mijn servers.xml bestand.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.smsusenet.nl" Username="fxa00014738" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.smsusenet.nl" Username="fxa00014738" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.smsusenet.nl" Username="fxa00014738" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Ik hoop dat je me kunt helpen!
Groet Matthijs
Ik heb je filmpje bekeken en ik heb spotnet geprobeerd met als server: textnews.news.cambrium.nl. met die server doet hij het wel! als ik smsusenet + gebruikersnaam en wachtwoord invul geeft hij gewoon weer dezelfde foutmelding!
Hieronder is mijn servers.xml bestand.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.smsusenet.nl" Username="fxa00014738" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.smsusenet.nl" Username="fxa00014738" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.smsusenet.nl" Username="fxa00014738" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Ik hoop dat je me kunt helpen!
Groet Matthijs
-
- Moderator Team Lid
Matthijs,
Headers moet 1 connection zijn
Downloads moet 2 zijn
of headers downloaden met textnews.news.cambrium.nl
dan ziet het er zo uit:
Headers moet 1 connection zijn
Downloads moet 2 zijn
Code: Selecteer alles
<Server Type="Headers" Server="news.smsusenet.nl" Username="fxa00014738" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
dan ziet het er zo uit:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.smsusenet.nl" Username="fxa00014738" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
</Spotnet>
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
Hey Ypsos,
dat had ik idd ook geprobeerd maar dan krijg ik wel spots te zien maar als ik op download klik geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken omdat de groep niet wordt gevonden!
dat had ik idd ook geprobeerd maar dan krijg ik wel spots te zien maar als ik op download klik geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken omdat de groep niet wordt gevonden!
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Heb je al eens contact opgenomen met smsusenet hierover? Want het lijkt erop dat dit probleem met de server te maken heeft. Misschien dat ze daar meer meldingen over hebben.