Oeps melding
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 17:52
- Usenet: µTorrent
- Internet: Xwsnet
Oeps melding
Vandaag heb ik spotnet geinstalleerd. Het blokje voor de provider heb ik als volgt ingevuld: Provider- Anders: Adres - textnews.xms.nl: Poort - 119: Verbinding 4 plus het account. IK krijg verbinding en ik ontvang ook alles wat op de database staat maar downloaden dat lukt niet ik krijg het blokje Oeps. Kan de NZB niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het later nog een keer. Maar ook de laatste op de database lukt niet. Wat doe ik fout. Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door stoledo op 30 mar 2011, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: prefix [PROBLEEM] toegevoegd
Reden: prefix [PROBLEEM] toegevoegd
-
- Berichten: 575
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 13:30
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Locatie: Limboland
- Leeftijd: 50
Re: Oeps melding
Zou je onderstaand lijstje even willen invullen. dit heb je ook te zien gekregen toen je dit topic startte als het goed is. Zonder deze info kunnen we niet veel. Hoe meer info, hoe beter we je kunnen helpen
- Windows versie:
Usenet Provider:
Internet Provider:
Antivirus / Firewall*:
Wanneer ontstond het probleem?
Spotnet versie:
Met welk programma download je:
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?
Wat is het probleem?
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?
-
- Berichten: 575
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 13:30
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Locatie: Limboland
- Leeftijd: 50
Re: Oeps melding
Overigens kan ik je wel al melden dat die server die je invuld, alleen bedoeld is om headers te downloaden. daar kun je dus geen binaries (bestanden) mee downloaden.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
- Locatie: Starbucks
- Contacteer:
Re: Oeps melding
Oud. Forumopschoning, alle topics waar 5 dagen of langer niet op gereageerd zijn gaan op slot.
, niet mee eens? Stuur mij een PB
.

