- Windows versie: win7 ult 64bits
Usenet Provider: eweka
Internet Provider:ziggo
Antivirus / Firewall*: norton
Wanneer ontstond het probleem? altijd gehad
Spotnet versie: 1.7.4
Met welk programma download je: newsleecher
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nope
Wat is het probleem? bij het bewegen met de muis over oa de filters, dan schuift het scherm niet mee. telkens waar ik met de muis overheen ga, wordt dan vervangen. Erg vaag. maar makkelijk voorbeeld.
als ik op de pijl omlaag klik bij de filters schuift het scherm niet. ga ik dan met de muis van beneden naar boven over de plek waar de filters staan, dan komen ze wel te voorschijn.... wie weet wat het is?
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? diverse keren al geherinstalleerd maar zonder resultaat.
geen weergave, tenzij je met de muis eroverheen gaat??
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: eweka
- Internet: cable
geen weergave, tenzij je met de muis eroverheen gaat??
Laatst gewijzigd door stoledo op 29 mar 2011, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic verplaatst naar PC-problemen, aangezien het waarschijnlijk aan grafisch probleem betreft
Reden: Topic verplaatst naar PC-problemen, aangezien het waarschijnlijk aan grafisch probleem betreft
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: geen weergave, tenzij je met de muis eroverheen gaat??
Dit lijkt me eerder een probleem met je beeldschermdriver. (oftewel van je grafische kaart)
Kijk eens of je daarvan de meest recente versie kunt installeren. Grote kans dat hiermee je probleem is opgelost.
Kijk eens of je daarvan de meest recente versie kunt installeren. Grote kans dat hiermee je probleem is opgelost.
-
Dit is het probleem niet. Spotnet werk wel, maar is onwerkbaar. Doordat alles pas weergegeven wordt als je er met de muis overheen gaat. De drivers zijn het probleem niet, deze zijn up to date. mogelijk zit het in de combi i5m et intelchip en nvidia? ik zou het anders ook neit weten.
op andere pcs heb ik het probleem niet.
Dus als ik met de muis over dingenb heen ga nadat ik bijv een balk verschoven heb, dan komen de filters enzo pas zichtbaar...
op andere pcs heb ik het probleem niet.
Dus als ik met de muis over dingenb heen ga nadat ik bijv een balk verschoven heb, dan komen de filters enzo pas zichtbaar...
-
Ik snap wat je bedoeld inderdaad... Ik heb ooit lang geleden zoiets meegemaakt bij een kennis. Toen hebben we heel lang gezocht waar dat aan lag, maar uiteindelijk bleken het toch de beeldschermdrivers te zijn. Echter toen hebben we het opgelost door een oudere versie van de driver te installeren. Overigens was dat ook nvidia. Er bleek een fout te zitten in de nieuwe driver in combinatie met bepaalde hardware. Dus het zou wel eens kunnen kloppen wat jij zegt.
Maar daar hebben we het natuurlijk nog niet mee opgelost... welke driver van nvidia gebruik je? Je zou het eens kunnen proberen met een omegadriver.
Maar daar hebben we het natuurlijk nog niet mee opgelost... welke driver van nvidia gebruik je? Je zou het eens kunnen proberen met een omegadriver.
-
Ik heb beide videodrivers geprobeerd, deze zijn up to date, maar ook met de oude werkt het niet... erg vreemd. ik zit met een notebook waar op 2 chipsets zitten, namelijk de i5 heeft de intel hd, en verder zit er een nvidia gt540m, echter wordt deze alleen voor grafische 3d doelstellingen gebruikt... dus schiet maar....
-
Tja zeg maar eens waar ik naar toe kan schieten dan 
Dat is een vreemd probleem inderdaad. Ik ga dit probleem eens verplaatsen naar het "PC-problemen"-gedeelte op het forum, in de hoop dat daar meer mensen zijn die hier verstand van hebben en jou kunnen helpen.
Hierheen dus: viewforum.php?f=62

Dat is een vreemd probleem inderdaad. Ik ga dit probleem eens verplaatsen naar het "PC-problemen"-gedeelte op het forum, in de hoop dat daar meer mensen zijn die hier verstand van hebben en jou kunnen helpen.
Hierheen dus: viewforum.php?f=62
-
- Leeftijd: 41
Het kan natuurlijk ook liggen aan het mouse-over plaatje. Controleer je filters.xml eens, of alle plaatjes die daar in staan ook in de bijbehorende mappen staan.
Verplaats hem om die reden ook even terug
Mocht je dat uitgesloten hebben en alsnog problemen hebben, kan hij altijd weer terug. Probeer evt ook even andere filters.
Verplaats hem om die reden ook even terug

Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Oud. Forumopschoning, alle topics waar 5 dagen of langer niet op gereageerd zijn gaan op slot.
, niet mee eens? Stuur mij een PB
.