3x dezelfde spot?
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Tele2
3x dezelfde spot?
Hoi,
Als ik dubbel klik op een spot, opent hij deze 3x, waarvan ik er maar 1 kan wegklikken. Wat doe ik fout?
Groetjes,
dodo
Als ik dubbel klik op een spot, opent hij deze 3x, waarvan ik er maar 1 kan wegklikken. Wat doe ik fout?
Groetjes,
dodo
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: 3x dezelfde spot?
Je hoeft maar 1 keer te klikken
. Ik vind dat onhandig dus pas dat aan via Opties-->Gebruikersinterface aanpassen.
Hierbij zet je bij enkel klik niets en bij dubbel klik spot laden + openen. Dan moet het werken
, je kan natuurlijk ook een andere combinatie uitproberen.

Hierbij zet je bij enkel klik niets en bij dubbel klik spot laden + openen. Dan moet het werken

-
Uhm... Dubbel klikken is focussen op de spot als hij geopend wordt?!?! Ik wil dat dat werkt zoals het zou moeten. En als jij geen echte oplossing weet, hoef ik geen work-a-round... Die kan ik zelf ook wel verzinnen...
-
- Leeftijd: 41
Bij mij gebeurde het ook wel eens, maar meestal lag dat aan het feit dat ik al spots ging openen terwijl hij nog druk bezig was met het laden van de spots. Als je even rustig wacht tot hij klaar is met laden gaat het bij mij wel goed.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Nou, als ik gewoon op 1 spot dubbel klik, opent hij de spot in 3 verschillende tabbladen waarvan ik er maar 1 kan sluiten... Dit doet hij onder zowat iedere omstandigheid (ik heb er nog geen gevonden wanneer hij dat niet doet).
-
dododedodonl schreef:Nou, als ik gewoon op 1 spot dubbel klik, opent hij de spot in 3 verschillende tabbladen waarvan ik er maar 1 kan sluiten... Dit doet hij onder zowat iedere omstandigheid (ik heb er nog geen gevonden wanneer hij dat niet doet).
vreemd probleem, lijkt wel op een programma fout
mischien dat je 'Netframework 4' moet herinstalleren
Spotnet loopt onder het Netframework-raamwerk http://www.microsoft.com/downloads/en/d ... laylang=en

-
- Leeftijd: 41
En spotlite niet 
Spotlite is gebouwd op QT

Spotlite is gebouwd op QT

Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Ahum... Ik probeer je ook alleen amar te helpen en daarmee los je het probleem het makkelijkst op. Motiveert niet echt bepaald om te helpen, toch?dododedodonl schreef:Uhm... Dubbel klikken is focussen op de spot als hij geopend wordt?!?! Ik wil dat dat werkt zoals het zou moeten. En als jij geen echte oplossing weet, hoef ik geen work-a-round... Die kan ik zelf ook wel verzinnen...
Waarschijnlijk inderdaad gewoon een bug, valt te melden in tracker.php?p=4, en bekijk de reacties van de anderen ook maar eens

-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Strip is weer bezig met een forumopschoning
. Alle topics die ouder dan vijf dagen zijn worden geprullenbakt, en deze ook.
, niet mee eens? Stuur me een PB
.