Ik ben een beetje creatief geweest en wil het resultaat met jullie delen.
Volgens mij zijn er talloze instructies te vinden op dit forum waarin je kunt lezen wat te doen met de icoontjes en filters.
Het is gepost in a.b.warez en gespot via Spotnet.
Alles op een rijtje:

Als je geen zin hebt in zoeken en downloaden kun je t ook hier vinden -->
Spotnet_Stuff
In ieder geval: veel plezier ermee

Toch even een snelle uitleg:
- zoek uit waar je de icons moet plaatsen. op mijn pc (64bits windows 7 systeem) is dat "C:\Program Files (x86)\Spotnet"
- zoek uit waar je de filters moet plaatsen. op mijn pc (64bits windows 7 systeem) is dat "C:\ProgramData\Spotnet"
Als je weet waar je de icons moet zetten, onthoud je dat en bewerk je het bestand "filters.xml" in kladblok.
- vervang de 'foute' paden door wat voor jou van toepassing is en voila!
P.S. Maak alsjeblieft wel eerst backups aan van alles waar je aan gaat zitten knutselen en pas na al die acties spotnet starten

P.P.S. Als je een beetje zoekt zijn er meer tutorials op dit forum te vinden, en ook in andere posts (die je ook kunt downloaden) zijn deze tutorials te vinden. Voor XP, Vista, 7, enz is het allemaal hetzelfde principe: even uitvogelen waar je eea moet plaatsen en wat je eventueel moet bijschaven...
Vaak is het grootste probleem dat 'Systeem bestanden en mappen' niet direct zichtbaar zijn. Je moet dat dan aan(of uit)vinken in de map-opties. Ook daar is van alles over te vinden

Nog wat screenshots, zeg maar 'in actie'...