minder data <185.000>
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: downloadday
- Internet: telfort
Answers: 0
minder data <185.000>
ben heel blij met de nieuwe versie .maar kan het kloppen dat ik maar<is ook veel>185.000 spots binnenhaal terwijl dit eerst over de 350.000 was. haal het wel tot de laatste minut binnen.heb alles er al afgegooid en opnieuw gedaan maar het blijft rond de 185.000.kan ik meer binnenhalen of is dit het
-
- Leeftijd: 41
Re: minder data <185.000>
Even gekeken, momenteel zit ik op 185.031 (net nog bijgewerkt)
Heb zelf ook een frisse installatie n.a.v. wat problemen waar ik tegenaan liep.
Inmiddels werkt SpotNet al enkele dagen super en na behoren en ook het aantal spots lopen op.
Heb zelf ook een frisse installatie n.a.v. wat problemen waar ik tegenaan liep.
Inmiddels werkt SpotNet al enkele dagen super en na behoren en ook het aantal spots lopen op.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less
-
Moeten er veel meer zijn ik zelf heb 256.662 spots, maar hoor dat er sommige 375.000 spots hebben,iemand een oplossing?
-
- Usenet: eweka
- Internet: online
Ik heb in de data van spotnet de server.xml en het .... .spots bestand verwijderd en vervolgens spotnet opnieuw opgestart en gegevens opnieuw ingevoerd. Toen kreeg ik een database waar je U tegen zegt. Ik gebruik Eweka trouwens.
Om deze vraag te kunnen beantwoorden is het belangrijk om de versie van spotnet te weten. De versie 1.7x werkt met totaal andere database dan 1.56.
In algemene zin is het aantal spots afhankelijk van de retentie van de server die je hebt ingevuld als header server. Dit zie je dus als je de eerste keer je database in laadt.
Er zijn mensen die een grotere database inladen (download via spotnet) en dan verder opbouwen. Dit kan problemen opleveren op het moment dat je server een beperkte retentie heeft waardoor zodra je op spot klikt spotnet de informatie toch niet op kan halen en je er nog niet aan hebt.
Is dit voldoende beantwoord? - laat even weten ajb
In algemene zin is het aantal spots afhankelijk van de retentie van de server die je hebt ingevuld als header server. Dit zie je dus als je de eerste keer je database in laadt.
Er zijn mensen die een grotere database inladen (download via spotnet) en dan verder opbouwen. Dit kan problemen opleveren op het moment dat je server een beperkte retentie heeft waardoor zodra je op spot klikt spotnet de informatie toch niet op kan halen en je er nog niet aan hebt.
Is dit voldoende beantwoord? - laat even weten ajb
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Ditr heeft inderdaad met de retentie van de usenetprovider te maken. Mijn provider heeft bijvoorbeeld een headerretentie van 211 dagen terwijl bestanden tot meer dan 600 dagen oud gedownload kunnen worden.
Als je meer spots wil, download dan even een andere database (er is er toevallig vandaag een gespot om 9:55 in spotnet). Deze hernoem je naar je eigen provider en je hebt ongeveer 380.000 spots.
Als je meer spots wil, download dan even een andere database (er is er toevallig vandaag een gespot om 9:55 in spotnet). Deze hernoem je naar je eigen provider en je hebt ongeveer 380.000 spots.
we gaan dit topic op slot doen
niet eens met het slotje?, stuur me dan even een pb
niet eens met het slotje?, stuur me dan even een pb