- Windows versie:vista home
Usenet Provider:
Internet Provider:ziggo
Antivirus / Firewall*:geen
Wanneer ontstond het probleem?
Spotnet versie: 174
Met welk programma download je:
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
Wat is het probleem?ik kan me niet aanmelden met mijn ziggo account en wachtwoord
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?wacht opvragen bij ziggo en controleren
ik kan me niet aanmelden bij spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Internet: ziggo
ik kan me niet aanmelden bij spotnet
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: ik kan me niet aanmelden bij spotnet
De fout zit hem in het inloggen met je "mijn ziggo" account.
Voor usenetgebruik vul je je hoofd-emailadres in en het daarbij behorende wachtwoord. (dus het emailadres dat je hebt gekregen van ziggo toen je het abbonement afsloot.
Overigens heeft ziggo weel maar een beperkte retentie (max.30dagen) en zijn niet alle nieuwsgroepen beschikbaar. Mocht je oudere bestanden willen downloaden is het aan te raden om een payserver te nemen. Deze zijn er al vanaf € 2,50 /maand.
Succes
Voor usenetgebruik vul je je hoofd-emailadres in en het daarbij behorende wachtwoord. (dus het emailadres dat je hebt gekregen van ziggo toen je het abbonement afsloot.
Overigens heeft ziggo weel maar een beperkte retentie (max.30dagen) en zijn niet alle nieuwsgroepen beschikbaar. Mocht je oudere bestanden willen downloaden is het aan te raden om een payserver te nemen. Deze zijn er al vanaf € 2,50 /maand.
Succes

-
hallo
ik heb me ingelogd met het orginale email adres van ziggo die destijds gegeven is door quicknet met het bij behorenden wachtwoord maar dan lukt het nog niet
dan komt er te staan rejected 482
wat doe ik verkeerd?help
ik heb me ingelogd met het orginale email adres van ziggo die destijds gegeven is door quicknet met het bij behorenden wachtwoord maar dan lukt het nog niet
dan komt er te staan rejected 482
wat doe ik verkeerd?help
-
Die foutmelding betekend dat het ingevulde wachtwoord of gebruikernaam niet geaccepteerd wordt door de server.
Welke server vul je in?
Welke server vul je in?
-
-
provider:ziggo
adres:news.quicknet.nl
port: 119
/verbindingen:4
gebruikersnaam:hoofdemailadres van ziggo:.......@quicknet.nl
wachtwoord wat er bij hoort
ik blijf de zelfde melding krijgen,nog lukt het me niet wat doe ik nu verkeert?
adres:news.quicknet.nl
port: 119
/verbindingen:4
gebruikersnaam:hoofdemailadres van ziggo:.......@quicknet.nl
wachtwoord wat er bij hoort
ik blijf de zelfde melding krijgen,nog lukt het me niet wat doe ik nu verkeert?
-
Mmmm... da's vreemd. zou moeten werken. Ik neem aan dat je met die gegevens wel kunt inloggen op je webmail?
Heb je al eens contact opgenomen met ziggo hierover? Het probleem zou ook wel eens bij ziggo kunnen liggen.
Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is om de gegevens nog eens bij ziggo op te vragen (wachtwoord) en die gegens dan te knippen en plakken. Ik weet het lijkt vreemd, maar vorige week lukte het iemand toen wel om in te loggen. (ook quicknet)
Heb je al eens contact opgenomen met ziggo hierover? Het probleem zou ook wel eens bij ziggo kunnen liggen.
Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is om de gegevens nog eens bij ziggo op te vragen (wachtwoord) en die gegens dan te knippen en plakken. Ik weet het lijkt vreemd, maar vorige week lukte het iemand toen wel om in te loggen. (ook quicknet)
-
wachtwoord opnieuw aan gevraagd maar helaas nog kan ik niet daarmee inloggen bij spotnet.ik heb nu een email gestuurd naar ziggo kijken wat hun hierop zeggen volgens mij heb ik alles goed ingevuld en gecontroleerd en nogmaals.ik wacht het af op reactie van ziggo/quicknet
bedankt voor je hulp tot zo ver
bedankt voor je hulp tot zo ver
-
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30