- Windows versie:windows xp
Usenet Provider:eweka
Internet Provider:claranet
Antivirus / Firewall*:
Wanneer ontstond het probleem?tijdens eerste keer proberen te downloaden
Spotnet versie: 1.5
Met welk programma download je:?
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
Wat is het probleem?krijg een foutmelding als ik de pijl indruk om te willen downloaden.Eerst de melding see the logfile spotnet SAB nzbdexe log for details klik dan op ok button.Krijg dan de melding :fout tijdens het starten van SAB nzbd SAB tune out . Kan iemand mij a.u.b. vertellen wat ik hiermee moet of wat het probleem is .
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?weet niet wat ik hiermee moet snap de melding niet, kan iemand mij a.u.b. vertellen hoe ik dit kan oplossen.
FOUTMELDINGEN
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: eweka
- Internet: claranet
FOUTMELDINGEN
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
-
Re: FOUTMELDINGEN
heb 1.7.4 gedownload maar de meldingen blijven helaas het zelfdestroopwafel schreef:Installeer versie 1.7.4 eens & kijk of je dit probleem nogsteeds hebt

-
Stroopwafel, het is natuurlijk makkelijk om te roepen doe eens even uninstall en/of 1.7.4 installeren.
Maar dit heeft met sabnzbd te maken, en ik raad iedereen aan dat niet te activeren in spotnet.
Gewoon nbz's downloaden en deze verwerken in de newsreader client, dus buiten spotnet om.
Maar dit heeft met sabnzbd te maken, en ik raad iedereen aan dat niet te activeren in spotnet.
Gewoon nbz's downloaden en deze verwerken in de newsreader client, dus buiten spotnet om.
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Ik heb na mij eerste install 2 x gedownload via spotnet zelf, daarna via Sabnzbd, maar beide methode's staan mij niet echt aan. Ik download nu gewoon via newsleecher en dat werkt eigenlijk nog het beste. Geen problemen en meer controle over je downloads.
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat de essentie van spotnet is dat je alles vanuit één programma kunt doen. Jammer genoeg werkt het nog niet allemaal feilloos, maar we zijn dan natuurlijk ook erg veeleisend. Spotnet wordt nog altijd kosteloos in de vrije tijd ontwikkeld en dan kunnen we niet verwachten dat alle fouten en bugs meteen opgelost worden. Drazix zal vast en zeker weer met een update komen.
Tot die tijd is het waarschijnlijk verstandig om met een extern programma als newsleecher of het gratis Grabit te downloaden.
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat de essentie van spotnet is dat je alles vanuit één programma kunt doen. Jammer genoeg werkt het nog niet allemaal feilloos, maar we zijn dan natuurlijk ook erg veeleisend. Spotnet wordt nog altijd kosteloos in de vrije tijd ontwikkeld en dan kunnen we niet verwachten dat alle fouten en bugs meteen opgelost worden. Drazix zal vast en zeker weer met een update komen.
Tot die tijd is het waarschijnlijk verstandig om met een extern programma als newsleecher of het gratis Grabit te downloaden.
-
gerstr schreef:even hier kijken ajb: viewtopic.php?f=3&t=1555&p=13592#p13592
laat je even weten als opgelost?

-
- Leeftijd: 42
Probleem / vraag is opgelost
Topic gaat hierbij op slot.
Niet mee eens? Even een berichtje sturen
Topic gaat hierbij op slot.
Niet mee eens? Even een berichtje sturen
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less