unpacken en repareren lukt niet!
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Ziggo
- Internet: Ziggo
unpacken en repareren lukt niet!
Beste Spotnetters,
ik heb dus alles al geprobeerd, via Quickpar en dergelijken en nu ben ik autounpack aan het uitproberen.
Echter elke keer als ik Autounpack een map wijs met rar bestanden die hij moet gaan uitpakken en repareren komt er uiteidenlijk te staan repair failed. Dit gebeurt me dus al bij 10-20 films. En tot nu toe kan ik dus 1film kijken die ik niet hoefde te unpacken. En met quickpar geef ik heb de par2 bestanden begint hij te laden en vervolgens geeft hij aan voltooid te zijn, ga ik naar winrar om de bestanden uit te paken komen en errors met de melding dat er bestanden beschadigd zijn of de crc niet in orde is....
Iemand enig idee??
ik heb dus alles al geprobeerd, via Quickpar en dergelijken en nu ben ik autounpack aan het uitproberen.
Echter elke keer als ik Autounpack een map wijs met rar bestanden die hij moet gaan uitpakken en repareren komt er uiteidenlijk te staan repair failed. Dit gebeurt me dus al bij 10-20 films. En tot nu toe kan ik dus 1film kijken die ik niet hoefde te unpacken. En met quickpar geef ik heb de par2 bestanden begint hij te laden en vervolgens geeft hij aan voltooid te zijn, ga ik naar winrar om de bestanden uit te paken komen en errors met de melding dat er bestanden beschadigd zijn of de crc niet in orde is....
Iemand enig idee??
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
-
Re: unpacken en repareren lukt niet!
uhmm, geen idee, rar.? waar kan ik dat zien?
P.S kan screenshots maken te verduidelijking.
P.S kan screenshots maken te verduidelijking.
in je download folder - standaard c:\gebruikers - gebruikersnaam - downloads
-
voor alle duidelijkheid Joep: normaal gesproken bij een standaard installatie zal Spotnet al het werk van unzippen en rarren (repareren) voor je doen en hoef je dus niets handmatigs te doen. Waarom doe jij dit wel handmatig?
-
omdat ik in mijn geval de film als mapnaam krijg met daarin meerdere rar en rar2 bestanden..
-
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Tele2
- Leeftijd: 50
- Contacteer:
als het .001 .002 etc is dan heb je waarschijnlijk hjsplit nodig.

-
in mijn geval zijn het +- 20rar bestanden en als ik er een van open heb ik een klein stukje film erin.. ook zit er in de map 5-6 rar2 bestanden. ik zet de hele map dus in autounpack die mij vervolgens vertelt dat hij blocks te weinig heeft.
Die ik het via Quickpar, en zet ik er de par2 bestanden in en laat ik die lopen dat begint die te lopen en zegt die dat hij klaar is. wil ik via Winrar dan de rar bestanden uitpakken dan krijg ik verschillende meldingen dat het bestand is beschadigd, de crc niet goed is of dat bijvoorbeeld iets met het archief is...
Die ik het via Quickpar, en zet ik er de par2 bestanden in en laat ik die lopen dat begint die te lopen en zegt die dat hij klaar is. wil ik via Winrar dan de rar bestanden uitpakken dan krijg ik verschillende meldingen dat het bestand is beschadigd, de crc niet goed is of dat bijvoorbeeld iets met het archief is...
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
klik rechts op het archief, dan gewoon op hier uitpakken, die dat op het eerste archief.