Wie heeft er een idee voor een mod? Misschien kunnen we een fork opzetten met modificaties welke wij kunnen aanbieden aan spotweb. Als er mensen zijn die php/mysql/sqlite kennis hebben hoor ik het graag
Uiteraard hoor ik graag welke functies jullie zouden willen maken.
Ja heb zelf ook een fork openstaan, we zullen een centrale moeten nemen en vanuit daar werken inderdaad. Misschien handig een lijstje van dingentjes te maken die we graag zouden willen implementeren.
Ik stel voor om te beginnen aan een moderatie platform voor spotweb. Misschien iets onafhankelijks? Dat een spot gemeld kan worden en na zoveel meldingen de spot wordt gemarkeerd als spam, virus bevattend, verkeerde groep, etc. en bij het updaten van spotweb deze spots worden toegevoegd in een nieuwe (blacklist) tabel in de database en deze dus eruit worden gefilterd?
Op die manier hoeft er geen menselijk ingrijpen aan te pas te komen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.