- Windows versie:Windows 7 Ultimate
Usenet Provider: KPN
Internet Provider:KPN
Wanneer ontstond het probleem?Na installeren 1.7.4
Spotnet versie: 1.7.4
Met welk programma download je:NVT
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?Nee
Wat is het probleem? Ik kan geen reacties en spots plaatsten vanwege de error: "Sleutel is niet geldig voor gebruik in opgegeven status"
Ik kan geen reacties en spots plaatsen
Moderator: Moderator Team
-
Ik kan geen reacties en spots plaatsen
-
Re: Ik kan geen reacties en spots plaatsen
Hoe heb je de uploadserver ingesteld in server.xml ? als SSL verbinding
Ik had een gelijksoortig probleem bij EWEKA. Na instellen als gewone verbinding werkte het perfect
voorbeeld: Voor de servergegevens en toegangen moet je uiteraard je eigen gegevens invullen.
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="1234567" Password="l3212123" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Succes
Ik had een gelijksoortig probleem bij EWEKA. Na instellen als gewone verbinding werkte het perfect
voorbeeld: Voor de servergegevens en toegangen moet je uiteraard je eigen gegevens invullen.
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="1234567" Password="l3212123" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Succes
Ton
-
FrenskeFrans: bedankt voor je reactie maar dat is helaas niet de oplossing KPN heeft geen SSL en staat gewoon op 0
Hoe heb je de upload server nu precies ingesteld Hans of is dit al opgelost?
-
- Usenet: niet
- Internet: niet
Ook ik kan opeens geen reacties meer plaatsen bij spot net kon het eerst wel maar nou weer niet, zie ze dan wel staan als ik ze plaats maar als ik het daarna opnieuw open.
Zie ik mijn reactie niet meer staan?
Ra ra ra.
Zie ik mijn reactie niet meer staan?
Ra ra ra.
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
het duurt soms even voor je reactie zichtbaar is. heeft trouwens niks met spotnet te maken, maar met de nieuwsserver.
-
erased
Laatst gewijzigd door FourthRock op 28 mar 2011, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
FourthRock schreef:dan moet je wel even wachten tot de kabouters het schoolbord hebben nagetekend in het betreffende boekje.....
(als je begrijpt wat ik bedoel)

-
- Usenet: niet
- Internet: niet
Ik heb niks veranderd ergens aan en voorheen werkte het wel en nou niet, als er nou een grapjas op blacklist heeft geduwd.
Kan dat of niet,?
Maar ik heb wel die eerdere reacties geplaats met spot net 1.7.1 dacht k was het, en heb 1.7.4 eroverheen gezet, misschien daariets mee te doen kan hebben of dat blacklist gebeuren, niet dat ik erop thuis hoor maar volgens mij kan ik er ook op klikken of meen ik dat maar?
Kan dat of niet,?
Maar ik heb wel die eerdere reacties geplaats met spot net 1.7.1 dacht k was het, en heb 1.7.4 eroverheen gezet, misschien daariets mee te doen kan hebben of dat blacklist gebeuren, niet dat ik erop thuis hoor maar volgens mij kan ik er ook op klikken of meen ik dat maar?
-
Ik denk niet dat het probleem ligt bij een blacklist.
Gebruik je dezelfde server voor het binnenhalen van headers en het posten van headers???
Gebruik je dezelfde server voor het binnenhalen van headers en het posten van headers???