Vergelijking Providers
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: XSNews
Vergelijking Providers
Omdat er zoveel topics over verschillende providers zijn vroeg ik me af of er niet 1 topic kon worden ge-opent waar snel en overzichtelijk een soort van benchmark of vergelijking komt over alle verschillende news providers en daaronder de reacties en/of bevindingen.
-
Re: Vergelijking Providers
Een topic per provider lijkt mij overzichtelijker dan één topic over alle providers.
Een vergelijking klinkt mooi. De gegeven informatie in de diverse topics zijn echter
niet op dezelfde manier getest en zijn niet compleet.
Dit gebruiken voor een overzicht heeft dus weinig zin.
Reacties over diverse servers in één topic lijkt mij niet handig voor het overzicht.
Een vergelijking klinkt mooi. De gegeven informatie in de diverse topics zijn echter
niet op dezelfde manier getest en zijn niet compleet.
Dit gebruiken voor een overzicht heeft dus weinig zin.
Reacties over diverse servers in één topic lijkt mij niet handig voor het overzicht.
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: Vergelijking Providers
Tenzij Padrino natuurlijk gewoon alle nieuwsservers voor ons wil gaan uittesten. Gaat een duur grapje worden natuurlijk maar het is weel goeie feedback 
Lijkt me ook niet echt representatief om hier bevindingen van verschillende mensen neer te zetten. De één is heel tevreden over een bepaalde server, de ander krijgt van diezelfde server grijze haren.
Als je dat wil doen zul je elke nieuwsserver aan exact dezelfde test moeten onderwerpen en ik denk dat dat moeilijk gaat worden.
Zoals het nu geregeld is, vind ik prima. een topic voor elke aanbieder.

Lijkt me ook niet echt representatief om hier bevindingen van verschillende mensen neer te zetten. De één is heel tevreden over een bepaalde server, de ander krijgt van diezelfde server grijze haren.
Als je dat wil doen zul je elke nieuwsserver aan exact dezelfde test moeten onderwerpen en ik denk dat dat moeilijk gaat worden.
Zoals het nu geregeld is, vind ik prima. een topic voor elke aanbieder.