- Windows versie:[xp]
Usenet Provider:[newsxs]
Internet Provider:[upc]
Antivirus / Firewall*:[/avg]
Wanneer ontstond het probleem?[2 dagen erg]
Spotnet versie:[1.7]
Met welk programma download je:[sabnzb]
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?[nee]
Wat is het probleem?[wisselende snelheid]
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?[versie aangepast]
[heb al een paar weken spotnet en het werk geweldig. gemiddelde snelheid 2,2 mb.Nu heb ik sinds 2 dagen problemen, hij loopt vast, alle downloads mislukken en de snelheid wisselt erg. Hij begint meestal met 2,1 en loopt dan heel erg af, daarna loopt ie wel weer op maar ook weer af. Nieuwe versie geinstalleerd , het vastlopen en het mislukken is nu opgelost,maar de snelheid nog niet.Als ik alleen nzb download en verder werk met sabnzb gaat het redelijk prima. Maar dat is de bedoeling niet want ik wil graag rechtstreeks downloaden op de harde schijf van mijn mediaplayer. weet iemand een oplossing. ]
wisselende snelheid
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: newsxs
- Internet: upc
wisselende snelheid
-
- Internet: kpn
Re: wisselende snelheid
Probeer het aantal lijntjes eens te veranderen (bij serverinstellingen). Bij mij maakte dit een wereld van verschil. Kreeg opeens bijna dubbele snelheid.
Gr
Bas
Gr
Bas
-
top ga ik proberen. ik heb bij newsxs 40 lijntjes. wat kan je me aanraden om in te vullen. snap nog niet zogoed hoe de lijntjes werken?
-
8 is meer dan genoeg.liberty281298 schreef:top ga ik proberen. ik heb bij newsxs 40 lijntjes. wat kan je me aanraden om in te vullen. snap nog niet zogoed hoe de lijntjes werken?
-
-
heb net de lijntjes aangepast en dat ging eigenlijk redelijk goed. Hij bleef vrij stabiel in plaats van heel snel naar heel traag en weer terug. Alleen de snelheid gaat wel op en neer bij het downloaden rechtstreeks naar de harde schijf naar de mediaplayer. Deze verbinding is draadloos en ik vermoed dat daar het probleem ligt.
-
Een draadloze verbinding is altijd trager en minder stabiel dan een bekabelde dus ik denk dat dit inderdaad aan het draadloze ligt.
Fijn dat het werk!
Veel plezier ermee.
Gr
Bas
Fijn dat het werk!
Veel plezier ermee.
Gr
Bas