spotnet 1.7 & grabit
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: ziggo
spotnet 1.7 & grabit
Hi
Ik laat via spotnet 1.7 de bestanden met grabit downloaden.
Zodra er 1 bestand naar grabit is gestuurd en staat te downloaden kan ik in spotnet geen nieuwe berichten meer aan klikken om een ander te selecteren.
Melding: "Kan geen verbindig maken. gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 482 too manu connetions for your user (nntpswitch)"?
Zodra grabit klaar is met downloaden werkt spotnet weer. Zo kan ik dus niet meerdere downloads achter elkaar zetten in grabit.
Iemand een idee?
Ik laat via spotnet 1.7 de bestanden met grabit downloaden.
Zodra er 1 bestand naar grabit is gestuurd en staat te downloaden kan ik in spotnet geen nieuwe berichten meer aan klikken om een ander te selecteren.
Melding: "Kan geen verbindig maken. gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 482 too manu connetions for your user (nntpswitch)"?
Zodra grabit klaar is met downloaden werkt spotnet weer. Zo kan ik dus niet meerdere downloads achter elkaar zetten in grabit.
Iemand een idee?
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: spotnet 1.7 & grabit
Je moet in Grabit het aantal connecties verminderen met 2. Spotnet heeft ook minimaal 2 connecties nodig om te functioneren en als al je connecties door grabit worden gebruikt, gaat dat niet lukken.
Dit doe je overigens in grabit door rechts te klikken op je server en dan te kiezen voor properties.
Succes
Dit doe je overigens in grabit door rechts te klikken op je server en dan te kiezen voor properties.

Succes
-
Re: spotnet 1.7 & grabit
Kijk anders nog even naar onderstaande tutorial hier op het forum. Daar staat alles haarfijn uitgelegd:
viewtopic.php?f=6&t=1120
viewtopic.php?f=6&t=1120
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: ziggo
-
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN