ik heb geen verbinding meer
Moderator: Moderator Team
-
ik heb geen verbinding meer
ik heb vanaf gisteren geen verbinding meer met spotnet 1.7.3 krijg elke keer de melding .
kan geen verbinding maken met server: een verbinding poging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft
geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord 81.171.88.100:119.
heeft iemand een oplossing .....
kan geen verbinding maken met server: een verbinding poging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft
geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord 81.171.88.100:119.
heeft iemand een oplossing .....
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: ik heb geen verbinding meer
Probeer eerst eens te upgraden naar spotnet versie 1.7.4.
Verder graag wat meer info. Als je een nieuw topic start krijg je een lijstje te zien, welke je kunt invullen. Doe dat inhet vervolg a.u.b. want hoe meer info, hoe beter we je kunnen helpen.
Voor ons is het nu raden welk besturingssysteem, welke virusscanner/firewall enz. enz...
Verder graag wat meer info. Als je een nieuw topic start krijg je een lijstje te zien, welke je kunt invullen. Doe dat inhet vervolg a.u.b. want hoe meer info, hoe beter we je kunnen helpen.
Voor ons is het nu raden welk besturingssysteem, welke virusscanner/firewall enz. enz...
-
Mijn excusses was ik vergeten .. ik zal eerst proberen om 1.7.4 er op tekrijgen zo niet zal ik alle info versturen .
alvast bedankt...
alvast bedankt...
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Oud. Forumopschoning, alle topics waar 5 dagen of langer niet op gereageerd zijn gaan op slot.
, niet mee eens? Stuur mij een PB
.