Ohja... voor ik het vergeet: Als je klaar bent met het tooltje moet je het automatisch binnenhalen van nieuwe spots bij opstarten wel uitschakelen, want anders krijg je opnieuw dubbele spots. Dus voorlopig effe handmatig bijwerken tot het euvel in een neiuwe update van Spotnet verhoplen is.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
stoledo schreef:Ohja... voor ik het vergeet: Als je klaar bent met het tooltje moet je het automatisch binnenhalen van nieuwe spots bij opstarten wel uitschakelen, want anders krijg je opnieuw dubbele spots. Dus voorlopig effe handmatig bijwerken tot het euvel in een neiuwe update van Spotnet verhoplen is.
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar bij mij kwamen er weer dubbele spots nadat ik automatisch bijwerken had ingeschakeld. Dus heb ik opnieuw alle dubbele spots eruit gehaald met dat tooltje en werk ik maar handmatig bij.
Is eigenlijk net zo handig. Bij mij staat spotnet nu dus gewoon altijd open op de achtergrond en haal ik de nieuwe spots zo af en toe binnen met de "bijwerken-button"
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.