Genre Fout uitfilteren

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
XCube
Answers: 0

Genre Fout uitfilteren

Bericht door XCube »

De laatste tijd posten/spotten een aantal "figuren" erotisch materiaal met als genre "Fout".
Dit is echter geen regulier genre en staat ook niet in de "prefab" lijst voor filters
Er staan verder geen Tags of andere verwijzingen in de omschrijving van de post die er op wijzen dat dit erotisch materiaal betreft of waarop kan worden gefilterd.
Ik maak gebruik van een "maatfilter" waardoor zoveel mogelijk ongewild materiaal in een selectie wordt weggefilterd en in aparte filters bepaald materiaal juist wel wordt getoond.
Het lukt mij niet om een filter te maken waarin dit genre kan worden "weggefilterd".
Nogmaals, het is niet de bedoeling om alle erotiek volledig weg te filteren, maar ik wil het niet tussen het andere "beeldmateriaal" zien.
Wie helpt ! ! ! ! :thanku:

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Re: Genre Fout uitfilteren

Bericht door Wheaten »

Je kunt inderdaad niet filteren op genre "fout", de DB heeft deze tekstuele ondersteuning niet.
Er zijn 2 manieren om dit beperkt te omzeilen:
- Zet in je filter alles wat je wel wil hebben, Subcats in ('1d01 or 1d02 or ..... )
- omzeil alle erotische content door bv <![CDATA[(Cat = 1 AND (Extcat < 900))]]></Filter>
- wil je alle categorien hebben kan je nog deze gebruiken: <![CDATA[(Extcat < 900)]]>

echter indien men de filters niet juist aangeeft zal geen van bovenstaande werken.

Vertaling van Subcats (axx...dxx) vindt in de applicatie zelf plaats.

gerstr

Re: Genre Fout uitfilteren

Bericht door gerstr »

dit topic is voldoende beantwoord en wordt afgesloten
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer