inlog probleem

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
va0468
Answers: 0

inlog probleem

Bericht door va0468 »

Geachte Spotnet team,

Ik heb voor mijn eerste keer Spotnet gedownload en geregistreerd op de site. Mijn inlogcode is XXXX en ik heb een ww aangemaakt.
Mijn provider = UPC en de nieuwsgroep van UPC is ingesteld op news.upc.nl.

Echter, ik loop tegen probleem aan dat het inloggen niet werkt en een foutmelding geeft:

Gebruikersnaam of ww klopt niet.
Code 482 Authenfication Temporaly Unavailable.

Wat doe ik fout en hoe kan ik het herstellen? Mijn Windowsversie is 7 Home Premium.

Dank,
Ronald
Account gegevens aangepast
Topic verplaatst naar juiste subforum
- Psion

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Re: inlog probleem

Bericht door stoledo »

Deze vraagt hoort eigenlijk thuis bij vragen en problemen. (ik zal even een melding maken dat hij verplaatst wordt).

Ik heb al meerdere mensen gezien die dat probleem hadden met UPC. (niet alleen op dit forum)
Zoals de foutmelding al zegt, is het inloggen bij UPC "tijdelijk" niet beschikbaar. Maar dat tijdelijk lijkt iets langer te zijn als ik de diverse berichten hier en daar mag geloven.

Misschien is het raadzaam om een payserver te nemen. Veel betere retentie, meer connecties en al te verkrijgen vanaf 2,50 per maand.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Psion
Leeftijd: 41

Bericht door Psion »

Goedeavond,

Voor de verkeerde account gegevens zou je contact kunnen opnemen met UPC echter, mijn ervaringen met de UPC nieuwsgroepen ondersteuning zijn niet positief. Ik zou je daarom willen adviseren om voor een payserver te kiezen.
Zoals Stoledo hierboven ook aangeeft.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Bericht door stoledo »

va0468 schreef:Geachte Spotnet team,

Ik heb voor mijn eerste keer Spotnet gedownload en geregistreerd op de site. Mijn inlogcode is XXXX en ik heb een ww aangemaakt.
Mijn provider = UPC en de nieuwsgroep van UPC is ingesteld op news.upc.nl.

Echter, ik loop tegen probleem aan dat het inloggen niet werkt en een foutmelding geeft:

Gebruikersnaam of ww klopt niet.
Code 482 Authenfication Temporaly Unavailable.
Na dit nogmaals te hebben doorgelezen, vraag ik me nu af welke inlogcode en wachtwoord je gebruikt. Je moet niet die van dit forum gebuiken, maar die van je provider. Dit forum staat in principe geheel los van spotnet.
Spotnet vraagt de servergegevens, dus ook de inlog en het wachtwoord van UPC. Deze heb je neem ik aan van UPC gekregen toen je het abbo afsloot.

Neemt niet weg dat er ogenschijnlijk veel mensen problemen hebben met UPC en dus raad ik nog steeds aan om een payserver te nemen.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

hjvbft

Bericht door hjvbft »

De server van UPC is news.upc.nl zoals eerder genoemd.
Heeft geen inlog nodig en heeft alleen textgroepen (geen binaries).
Is erg traag en heeft alleen free.pt en geen free.usenet, free.willey.
Hierdoor worden de spots wel getoond maar geen reacties en er kan geen mod melding gedaan worden.
Er is ook een specifiek topic over de UPC usenet server: Ervaringen & Discussie: UPC

gerstr

Bericht door gerstr »

hjvbft schreef:De server van UPC is news.upc.nl zoals eerder genoemd.
Heeft geen inlog nodig en heeft alleen textgroepen (geen binaries).
Is erg traag en heeft alleen free.pt en geen free.usenet, free.willey.
Hierdoor worden de spots wel getoond maar geen reacties en er kan geen mod melding gedaan worden.
Er is ook een specifiek topic over de UPC usenet server: Ervaringen & Discussie: UPC

ik sluit me hier helemaal bij aan. Ronald als het nog niet lukt, dan even in de link die hierboven wordt aangegeven je vraag stellen, dan kijken andere UPC gebruikers gelijk ook mee

dit topic gaat weer dicht
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer