FTD Database nodig in spotnet?
Moderator: Moderator Team
-
FTD Database nodig in spotnet?
is er een ftd database nog op je eigen computer om veel spots binnen tehalen?
ik heb ftd al een tijdje op een andere computer en niet op mijn laptop.
nou heb ik spotnet gedownload en geinstalleeerd op mijn laptop zonder er een database van ftd bij te hebben.
is het dus noodzakelijk om wel een database van ftd te hebben om 600.000 spots binnen te krijgen op spotnet?
ik heb het server bestandje al aan gepast op de juiste manier. werkt super. alleen krijg ik maar spots van de laatste 4 dagen
Ik gebruik eweka.
Misschien kan iemand mij helpen?
ik heb ftd al een tijdje op een andere computer en niet op mijn laptop.
nou heb ik spotnet gedownload en geinstalleeerd op mijn laptop zonder er een database van ftd bij te hebben.
is het dus noodzakelijk om wel een database van ftd te hebben om 600.000 spots binnen te krijgen op spotnet?
ik heb het server bestandje al aan gepast op de juiste manier. werkt super. alleen krijg ik maar spots van de laatste 4 dagen
Ik gebruik eweka.
Misschien kan iemand mij helpen?
-
- Leeftijd: 47
Re: FTD Database nodig in spotnet?
Beste mitzzy,
Welke server gebruik je om de zgn. "headers" mee binnen te halen ?
Doe het volgende:
Zorg dat "alle bestanden weergeven" aanstaat. (mapopties, tabblad weergave)
Ga naar: als je windows 7 hebt C:\ProgramData\Spotnet\ en als je Windows XP hebt naar: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en open met KLADBLOK het bestand servers.xml. Je ziet dan 3 regels onder elkaar staan beginnende met "<Server Type =" Verander de eerste regel in: <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Sla het op en de server -time out meldingen etc. zijn verleden tijd.
Je kan trouwens beter niet via Spotnet downloaden maar gewoon met je progie wat je gewend bent. NZB opslaan in Spotnet: bewerken, downloadknop, NZB opslaan.
Mvg. GameUnit.
Welke server gebruik je om de zgn. "headers" mee binnen te halen ?
Doe het volgende:
Zorg dat "alle bestanden weergeven" aanstaat. (mapopties, tabblad weergave)
Ga naar: als je windows 7 hebt C:\ProgramData\Spotnet\ en als je Windows XP hebt naar: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en open met KLADBLOK het bestand servers.xml. Je ziet dan 3 regels onder elkaar staan beginnende met "<Server Type =" Verander de eerste regel in: <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Sla het op en de server -time out meldingen etc. zijn verleden tijd.
Je kan trouwens beter niet via Spotnet downloaden maar gewoon met je progie wat je gewend bent. NZB opslaan in Spotnet: bewerken, downloadknop, NZB opslaan.
Mvg. GameUnit.
-
ik heb het server bestand al aangepast zoals je zegt. de 2 regels er onder staan mijn gegevens van eweka met mijn gebruikers naam en w8woord etc. dat zit wel goed.
alleen als ik eweka op een andere computer al heb lopen en op mijn laptop de zelfde gegevens gebruik, maar dan met 4 connections, heeft dit gevolgen voor de database van spotnet?
en linkt de computer de database van ftd niet aan spotnet? want ik heb hier geen database van ftd.
bedankt voor je snelle reactie!
alleen als ik eweka op een andere computer al heb lopen en op mijn laptop de zelfde gegevens gebruik, maar dan met 4 connections, heeft dit gevolgen voor de database van spotnet?
en linkt de computer de database van ftd niet aan spotnet? want ik heb hier geen database van ftd.
bedankt voor je snelle reactie!
-
- Leeftijd: 47
Dit heeft voor zover ik weet geen gevolgen. Daarnaast maakt spotnet niet echt gebruik van de FTD database. Het vult nu nog wel wat posts aan, maar uiteindelijk zal spotnet gewoon op eigen benen staan. FTD was/is immers ook afhankelijk van de spotters/posters. Spotnet dus ook.
Mvg. GameUnit.
Mvg. GameUnit.
-
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreder80.eweaka.nl" Username="xxxx" Password="xxx==" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxxx" Password="xxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
zoals je zei.
dit heb ik ook op mijn andere computer gedaan. daar heeft het gewerkt.
op me laptop werkt het ook beter, alleen krijg ik weing spots.
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreder80.eweaka.nl" Username="xxxx" Password="xxx==" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxxx" Password="xxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
zoals je zei.
dit heb ik ook op mijn andere computer gedaan. daar heeft het gewerkt.
op me laptop werkt het ook beter, alleen krijg ik weing spots.
-
het is gelukt. op een hele andere manier die dus schijnbaar ook werkt.
heb eerst alles opnieuw geinstalleerd en vervolgens aan gemeld met news2.neva.ru en geen w8 woorden gebruikt.
toen ben ik naar het xml bestand gegaan en alles veranderd naar mijn eweka gegevens.
de spots van eweka en news2.neva.ru stonden nu in de map c:programdata\spotnet maar ik kon alleen nog niet downloaden.
toen heb ik de spots van news2.neva.ru de zelfde naam gegeven als mijn eweka spots, en de het kleinere spots bestand van eweka weggegooid. klaar.
opnieuw aangemeld in spotnet met de goede gebruikers naam en w8woord.
hij vond toen 300.000 spots en ik kan gewoon alles downloaden
heb eerst alles opnieuw geinstalleerd en vervolgens aan gemeld met news2.neva.ru en geen w8 woorden gebruikt.
toen ben ik naar het xml bestand gegaan en alles veranderd naar mijn eweka gegevens.
de spots van eweka en news2.neva.ru stonden nu in de map c:programdata\spotnet maar ik kon alleen nog niet downloaden.
toen heb ik de spots van news2.neva.ru de zelfde naam gegeven als mijn eweka spots, en de het kleinere spots bestand van eweka weggegooid. klaar.
Heb het op de manier ala Mitzzy gedaan en dat werk perfect...iets van ruim 353000 spots.
Alleen het laden van de reacties duurt heel lang ¿
Alleen het laden van de reacties duurt heel lang ¿
-
- Usenet: UPC
- Internet: UPC
Dankjewel mitzzy, dankzij jou heb ik nu zo'n 353 duizend spots echt super bedankt !mitzzy schreef:het is gelukt. op een hele andere manier die dus schijnbaar ook werkt.