Windows versie:Windows 7 Home Premium Usenet Provider:Eweka Internet Provider:Ziggo Antivirus / Firewall*:Trend Micro Wanneer ontstond het probleem?Sdert de installatie Spotnet versie: 1.7.4 Met welk programma download je:Newsleecher 4.0 Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?Nee Wat is het probleem?Downloadknop geeft aan dat de spot te vers is (oude spots krijgen dezelfde melding) Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?Dit forum uitpluizen.
graag even dit doen:
1. spotnet afsluiten als actief
2. uitgaande dat je 1.74 nog steeds geinstalleerd hebt:
hernoem c:\programdata\spotnet naar c:\programdata\spotnet.bck
3. start spotnet op
4. vul payserver gegevens in
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.