Spotnet vreet database op, werkt niet bij.

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Squirrel61
Answers: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: Alice

Spotnet vreet database op, werkt niet bij.

Bericht door Squirrel61 »

• Windows versie: Windows 7 x64 SP1
    Usenet Provider: Tweaknews
    Internet Provider: Alice
    Antivirus / Firewall*: Microsoft Security Essentials, Windows firewall
    Wanneer ontstond het probleem? Sinds vandaag gemerkt, Spotnet 3-4 dagen geleden nog gebruikt toen was alles ok
    Spotnet versie: 1.7.4
    Met welk programma download je: Grabit
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Nee
    Wat is het probleem? Spotnet werkt niet meer bij. Wanneer ik het opstart en op de bijwerken knop klik (automatisch bijwerken bij opstarten had ik al uitgezet), begint hij spots te laden. Het zijn er altijd 50. Dan wordt de boel "bijgewerkt" en gefilterd en vervolgens is de bovenste spot uit het oude overzicht verdwenen, er zijn geen nieuwe spots bijgekomen en de teller is met 1 verminderd. Ik had een database met 380000+ spots die het voorheen goed deed, inclusief updaten.
    Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? Ik heb een aantal spotnet databases gedownload en allemaal doen ze hetzelfde. Als ik Spotnet volledig verwijder en opnieuw installeer, worden er 500 spots binnengehaald en dat blijven er 500, ook bij updaten. Aantal spots tonen staat op onbeperkt. Ik heb al Cambrium ingesteld voor de headers, blijft hetzelfde.
prefix [PROBLEEM] toegevoegd
- stoledo

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Re: Spotnet vreet database op, werkt niet bij.

Bericht door stoledo »

Er zijn sinds vandaag behoorlijke problemen bij Tweaknews. Er zijn hier veel mensen die dezelfde problemen hebben als jij. Ik denk dar er niet veel anders op zit dan tweaknews gek bellen en hopen dat ze daardoor het probleem z.s.m. fixen.

Zie voor meer info: dit topic en eventueel dit topic.

Overigens is het gebruiken van andere databases niet echt aan te raden. Niet alle databases zijn zomaar zonder problemen uitwisselbaar. Hierdoor kunnen er problemen ontstaan zoals het binnenhalen van dubbele spots e.d.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Topicstarter
Squirrel61
Usenet: Tweaknews
Internet: Alice

Bericht door Squirrel61 »

Bedankt voor je snelle reactie. Ik realiseer me dat SP1 net deze week geïnstalleerd is, dus de laatste keer dat Spotnet nog wel goed werkte stond er nog geen SP1 op mijn computer.

De topics die je gelinkt hebt, had ik al bekeken maar ik schiet er niets mee op. Overigens, ik heb een paar andere databases gedownload en geprobeerd, maar de oorspronkelijke database had ik al een tijdje zonder problemen in gebruik, inclusief updaten.

En het grappige, wat ik bij andere problemen nog niet heb terug gezien, is dat Spotnet bij iedere keer bijwerken de bovenste spot van de lijst "opvreet" waardoor de lijst langzamerhand kleiner wordt.

willie
Usenet: tweak
Internet: tele2

Bericht door willie »

probleem ligt idd bij tweak.
helpdesk bellen, ook al zeggen ze dat geen idee hebben wat je bedoelt :)

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Oud. Forumopschoning, alle topics waar 5 dagen of langer niet op gereageerd zijn gaan op slot.

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer