Windows versie: Win 7 Usenet Provider: Lightningusenet Internet Provider: Online Wanneer ontstond het probleem? bij nieuwe versie van Spotnet. Spotnet versie: 1.7.4 Met welk programma download je: Newsleecher Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nee Wat is het probleem?
Hoe was de regel erotica uitzetten ook al weer in Settings.. <showadult>False</showadult>
Ieder zijn eigen maar ik hoef dit niet te zien.. en alleen de link weghalen is niet voldoende..
Ze komen ook o.a. in WMV voor
Ik heb deze vraag eerder gesteld bij een oudere versie maar kan mn vraag en dus het antwoord niet weer vinden.
Ook kan ik in Settings deze regel niet weer vinden.
Mijn vraag klopt dit <showadult>False</showadult>en waar zet ik het precies neer in Settings.. of maakt het niet uit..
Ik zou ook heel graag erothiek uitschakelen in mijn filters?
Hoe doe je dat en vooral waar??
Dat zou ik heel graag willen weten want ik heb ook niets aan die rommel en hoef het ook niet te zien
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.