Database wordt niet bijgewerkt
Moderator: Moderator Team
-
Database wordt niet bijgewerkt
Kan er iemand mij helpen? Gisteren merkte ik dat mijn database niet meer bijgewerkt wordt. Mijn database (.db) telt momenteel 372.605 spots en wordt niet meer geupdate sinds donderdag 10/03 (22:19). Als ik de database eruit gooi (programdata/Spotnet) en met een schone lei begin doet hij het wel. Dan haal ik headers op vanaf gisteren. Natuurlijk wil ik graag mijn oude database behouden en snap ik niet waarom die niet wil updaten. Kan iemand mij hieruit helpen aub?
Ponch
Ponch
-
- Leeftijd: 41
Re: Database wordt niet bijgewerkt
Ook niet als je op Bestand - Bijwerken klikt?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
nee lukt niet. Ik zie wel iets vlug verschijnen als ik bijwerk:
-99 spots gevonden
-handtekeningen controleren
-Spots opslaan
-Geen nieuwe reacties gevonden
en het vreemde is dat er iedere keer als ik bijwerk, er 1 spot uit mijn database wordt weggenomen.
Help!
-99 spots gevonden
-handtekeningen controleren
-Spots opslaan
-Geen nieuwe reacties gevonden
en het vreemde is dat er iedere keer als ik bijwerk, er 1 spot uit mijn database wordt weggenomen.
Help!
-
Ik heb hetzelfde euvel.
Ik heb daarna spotnet 1.7.1 gedeinstalleerd en alles opgeruimd wat er nog achter bleef inclusief register opgeschoond met ccleaner. Daarna opnieuw geinstalleerd en laten bijwerken met textnews.news.cambrium.nl, dit gaat goed. Daarna Spotnet afgesloten en de database in een tijdelijke map weggezet en de database van HaTe hernoemd en in de map \ProgramData\Spotnet geplaatst. Daarna Spotnet opgestart en nu krijg ik dezelfde fout terug, hij update niet en snoept iedere keer de bovenste spot weg van de database.
Het lijkt erop dat er iets mis is met de database.db
Iemand een oplossing?
Heb nog even een testje gedaan.
Via Beeld --> spots tonen deze op 5000 gezet en daarna een update uitgevoerd. Nu krijg ik een foutmelding:
Abort due to constraint violation constraint failed.
En spotnet hangt. Opnieuw opgestart en kreeg geen verbinding, zodoende kon ik aantal spots tonen weer op onbeperkt zetten.
Ik heb daarna spotnet 1.7.1 gedeinstalleerd en alles opgeruimd wat er nog achter bleef inclusief register opgeschoond met ccleaner. Daarna opnieuw geinstalleerd en laten bijwerken met textnews.news.cambrium.nl, dit gaat goed. Daarna Spotnet afgesloten en de database in een tijdelijke map weggezet en de database van HaTe hernoemd en in de map \ProgramData\Spotnet geplaatst. Daarna Spotnet opgestart en nu krijg ik dezelfde fout terug, hij update niet en snoept iedere keer de bovenste spot weg van de database.
Het lijkt erop dat er iets mis is met de database.db
Iemand een oplossing?
Heb nog even een testje gedaan.
Via Beeld --> spots tonen deze op 5000 gezet en daarna een update uitgevoerd. Nu krijg ik een foutmelding:
Abort due to constraint violation constraint failed.
En spotnet hangt. Opnieuw opgestart en kreeg geen verbinding, zodoende kon ik aantal spots tonen weer op onbeperkt zetten.
-
Ik heb exact hetzelfde probleem. Zie mijn thread "[Probleem] Minder spots na bijwerken.....?"
Gezien ik geen oplossing kon vinden, ben ik weer terug naar v1.5.6 gegaan.
Gezien ik geen oplossing kon vinden, ben ik weer terug naar v1.5.6 gegaan.
gewoon clean install van v 1.74 na uninstall van vorige versie Spotnet
even c:\programdata\spotnet hernoemen
spotnet opstarten
je eigen pay server gegevens goed invullen
en gaan met de banaan!
even c:\programdata\spotnet hernoemen
spotnet opstarten
je eigen pay server gegevens goed invullen
en gaan met de banaan!
dit topic wordt gesloten