Spots zichtbaar ondanks toegevoegd filter

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
OnlySusan
Answers: 0

Spots zichtbaar ondanks toegevoegd filter

Bericht door OnlySusan »

Ik heb een Filter toegevoegd voor alleen DVD 5/9. Onder "genre" heb ik de vinkjes weggehaald bij Anime en Erotiek. Bij het opvragen van spots onder dit filter kom ik geen erotiek meer tegen, maar Anime is hier nog steeds in terug te vinden. Kan dit gebeuren omdat deze onder meerdere genres (animatie, erotiek en anime) zijn gespot?
It is inhumane, in my opinion, to force people who have a genuine medical need for coffee to wait in line behind people who apparently view it as some kind of recreational activity

gerstr

Re: Spots zichtbaar ondanks toegevoegd filter

Bericht door gerstr »

Kun je zelf even kijken bij spots die dan op komen en door op eentje te klikken en onder genres te kijken?

laat even weten ajb

autje

Bericht door autje »

Volgens mij is het zo dat als iemand een spot plaatst, en bij genre opgeeft 'Anime', maar daarnaast ook nog bijv. 'Aktie', dat jouw filter hem dan oppakt omdat je 'Aktie' wel aan hebt staan in je filter.

gerstr

Bericht door gerstr »

klopt daarom vroeg ik of ze even kon checken bij een spot of er meerdere genres aan zijn gevinkt

autje

Bericht door autje »

gerstr schreef:klopt daarom vroeg ik of ze even kon checken bij een spot of er meerdere genres aan zijn gevinkt
Sorry, over jouw post heen gelezen :o.

Ik heb even heel kort naar filters.xml gekeken, weet jij ergens een uitleg over wat er in die queries allemaal mogelijk is? AND en OR begrijp ik allemaal wel, maar zijn er nog andere constructies mogelijk?

Overigens lijkt me dit probleem op te lossen door een goede combinatie van OR en AND met een = en !=, maar via de interface kan je die volgens mij niet zo instellen.

ETA: bijv. (((genre=Aktie) OR (genre=Romantiek)) AND (genre!=Anime)).
Even mee spelen de komende dagen :).

Topicstarter
OnlySusan

Bericht door OnlySusan »

Klopt inderdaad. De spots die ik heb gevonden hebben genres Animatie, Anime en Erotiek meegekregen. Animatie heb ik in mijn filter wel aangevinkt (ivm reguliere tekenfilms), maar de overige twee heb ik uitgevinkt. Niets aan te doen dus.
It is inhumane, in my opinion, to force people who have a genuine medical need for coffee to wait in line behind people who apparently view it as some kind of recreational activity

gerstr

Bericht door gerstr »

niets aan te doen is niet helemaal waar - maar het gaat je dan wel wat tijd kosten:

in c:\ProgramData\Spotnet staat een bestand filters.xml met jawel...daarin alle filters

je kunt daarin onderaan zelf je eigen filters toevoegen en dit zo gek maken als je wilt

de conventies kun je hier vinden:
http://www.ftd4linux.nl/wiki/index.php/ConsolePostHowto

Hier heb je een voorbeeld van zo'n toepassing:
viewtopic.php?f=6&t=193

Als je het leuk vindt moet je resultaat ff laten weten - anders ook ok

succes!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer