Geen uploadmogelijkheid Spotnet Filters & Addons

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Tony_Almeida
Answers: 0
Usenet: ItelligentWondernews
Internet: Ziggo

Geen uploadmogelijkheid Spotnet Filters & Addons

Bericht door Tony_Almeida »

Na het toevoegen van de Downloadcategorieën en het sluiten van de Kennisbanktopics was me gevraagd de download toe te voegen (Aqua Filter Buttons in mijn geval). Maar de optie [ Upload een bestand ] is er niet in de categorieën Addons (downloads.php?cat=2) en Filters (downloads.php?cat=3)?! Deze zie ik wel bij GEXA (downloads.php?cat=6).

Ik heb dit gemeld via een PM en StripHeldNL heeft hetzelfde. Vandaar dit bericht.

Eigenlijk iets soortgelijks bij Spotnet Addons (viewforum.php?f=36) en Spotnet Filters (viewforum.php?f=37), je kunt daar geen "Nieuw Onderwerp" aanmaken terwijl dat bij GEXA (viewforum.php?f=49) wel kan. Whaddap with that?

sp00n
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN

Re: Geen uploadmogelijkheid Spotnet Filters & Addons

Bericht door sp00n »

Dit is nu mogelijk

Topicstarter
Tony_Almeida

Bedankt. En zodra ik iets heb ge-upload zal er automatisch een Ondersteuningsonderwerp worden aangemaakt zeker?
En dat is niet aan te passen door de uploader zeker?

Dat zou jammer zijn want dat betekent dat zodra je een nieuwe versie upload je ook weer een nieuw topic krijgt helaas. Het zou handiger zijn als er één algemeen topic is per onderwerp om het voor de gewone gebruiker overzichtelijker te houden. Dus eigenlijk zoals het hiervoor was.

Mickroz
Website Team Leider
Usenet: Tweaknews
Internet: Delta
Contacteer:

Bericht door Mickroz »

Tony_Almeida schreef:Na het toevoegen van de Downloadcategorieën en het sluiten van de Kennisbanktopics was me gevraagd de download toe te voegen (Aqua Filter Buttons in mijn geval). Maar de optie [ Upload een bestand ] is er niet in de categorieën Addons (downloads.php?cat=2) en Filters (downloads.php?cat=3)?! Deze zie ik wel bij GEXA (downloads.php?cat=6).

Ik heb dit gemeld via een PM en StripHeldNL heeft hetzelfde. Vandaar dit bericht.
Er stonden dubbele permissies in, ik heb alle permissies gereset en ingesteld, nu zou alles goed moeten staan.
Tony_Almeida schreef:Eigenlijk iets soortgelijks bij Spotnet Addons (viewforum.php?f=36) en Spotnet Filters (viewforum.php?f=37), je kunt daar geen "Nieuw Onderwerp" aanmaken terwijl dat bij GEXA (viewforum.php?f=49) wel kan. Whaddap with that?
Dat klopt, in Spotnet Filters en Spotnet Addons, kan je geen nieuwe onderwerpen aanmaken, in GEXA wel, omdat dat forum beheert wordt door wheaten zelf.
Tony_Almeida schreef:Bedankt. En zodra ik iets heb ge-upload zal er automatisch een Ondersteuningsonderwerp worden aangemaakt zeker?
En dat is niet aan te passen door de uploader zeker?

Dat zou jammer zijn want dat betekent dat zodra je een nieuwe versie upload je ook weer een nieuw topic krijgt helaas. Het zou handiger zijn als er één algemeen topic is per onderwerp om het voor de gewone gebruiker overzichtelijker te houden. Dus eigenlijk zoals het hiervoor was.
Voor elke download wordt een ondersteuningsonderwerp aangemaakt, maar je kan gewoon je Download wijzigen, en dan zal je ondersteuningsonderwerp automatisch aangepast worden.
Hierdoor blijft alles centraal in 1 onderwerp staan.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

Topicstarter
Tony_Almeida

Bedankt, ja ik zag al dat er iemand bezig was, omdat de downloadcategorie opeens leeg was en langzaamaan weer vol liep :)

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

De uploadmogelijkheid is er inmiddels :).

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer