Geen uploadmogelijkheid Spotnet Filters & Addons
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: ItelligentWondernews
- Internet: Ziggo
Geen uploadmogelijkheid Spotnet Filters & Addons
Na het toevoegen van de Downloadcategorieën en het sluiten van de Kennisbanktopics was me gevraagd de download toe te voegen (Aqua Filter Buttons in mijn geval). Maar de optie [ Upload een bestand ] is er niet in de categorieën Addons (downloads.php?cat=2) en Filters (downloads.php?cat=3)?! Deze zie ik wel bij GEXA (downloads.php?cat=6).
Ik heb dit gemeld via een PM en StripHeldNL heeft hetzelfde. Vandaar dit bericht.
Eigenlijk iets soortgelijks bij Spotnet Addons (viewforum.php?f=36) en Spotnet Filters (viewforum.php?f=37), je kunt daar geen "Nieuw Onderwerp" aanmaken terwijl dat bij GEXA (viewforum.php?f=49) wel kan. Whaddap with that?
Ik heb dit gemeld via een PM en StripHeldNL heeft hetzelfde. Vandaar dit bericht.
Eigenlijk iets soortgelijks bij Spotnet Addons (viewforum.php?f=36) en Spotnet Filters (viewforum.php?f=37), je kunt daar geen "Nieuw Onderwerp" aanmaken terwijl dat bij GEXA (viewforum.php?f=49) wel kan. Whaddap with that?
Author of Aqua Filter Buttons & Diamond theme voor Spotnet.
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
-
Re: Geen uploadmogelijkheid Spotnet Filters & Addons
Bedankt. En zodra ik iets heb ge-upload zal er automatisch een Ondersteuningsonderwerp worden aangemaakt zeker?
En dat is niet aan te passen door de uploader zeker?
Dat zou jammer zijn want dat betekent dat zodra je een nieuwe versie upload je ook weer een nieuw topic krijgt helaas. Het zou handiger zijn als er één algemeen topic is per onderwerp om het voor de gewone gebruiker overzichtelijker te houden. Dus eigenlijk zoals het hiervoor was.
Dat zou jammer zijn want dat betekent dat zodra je een nieuwe versie upload je ook weer een nieuw topic krijgt helaas. Het zou handiger zijn als er één algemeen topic is per onderwerp om het voor de gewone gebruiker overzichtelijker te houden. Dus eigenlijk zoals het hiervoor was.
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
Er stonden dubbele permissies in, ik heb alle permissies gereset en ingesteld, nu zou alles goed moeten staan.Tony_Almeida schreef:Na het toevoegen van de Downloadcategorieën en het sluiten van de Kennisbanktopics was me gevraagd de download toe te voegen (Aqua Filter Buttons in mijn geval). Maar de optie [ Upload een bestand ] is er niet in de categorieën Addons (downloads.php?cat=2) en Filters (downloads.php?cat=3)?! Deze zie ik wel bij GEXA (downloads.php?cat=6).
Dat klopt, in Spotnet Filters en Spotnet Addons, kan je geen nieuwe onderwerpen aanmaken, in GEXA wel, omdat dat forum beheert wordt door wheaten zelf.Tony_Almeida schreef:Eigenlijk iets soortgelijks bij Spotnet Addons (viewforum.php?f=36) en Spotnet Filters (viewforum.php?f=37), je kunt daar geen "Nieuw Onderwerp" aanmaken terwijl dat bij GEXA (viewforum.php?f=49) wel kan. Whaddap with that?
Voor elke download wordt een ondersteuningsonderwerp aangemaakt, maar je kan gewoon je Download wijzigen, en dan zal je ondersteuningsonderwerp automatisch aangepast worden.Tony_Almeida schreef:Bedankt. En zodra ik iets heb ge-upload zal er automatisch een Ondersteuningsonderwerp worden aangemaakt zeker?
Hierdoor blijft alles centraal in 1 onderwerp staan.
-
Bedankt, ja ik zag al dat er iemand bezig was, omdat de downloadcategorie opeens leeg was en langzaamaan weer vol liep 

-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
De uploadmogelijkheid is er inmiddels
.
, niet mee eens? Stuur mij een PB
.