Heel veel dank.
Moderator: Moderator Team
-
Ode aan Spotnet
Toch wil ik een topic aan mijn gevoel wijden.
Ik heb lang zitten onderzoeken waar dat lekkere warme gevoel in mijn buik vandaan kwam als ik aan Spotnet dacht.
Ik denk dat ik de hoofdkern inmiddels heb gevonden.
Naast het feit dat het natuurlijk heel mooi werkt en het programma in de toekomst nog veel perspectief biedt, denk ik dat het voor mij als Nederlander die zich niet graag laat betuttelen. Het liedje van "15 miljoen mensen" van Fluitsma en Van Tijn, waarin wordt gezongen dat je de Nederlanders niet de wetten voor schrijft, maar in hun waarde laat, sluit wat mij betreft erg aan op Spotnet.
Wij Nederlanders doen dus wat we willen en we delen dat met elkaar. Maar bovenal vind ik het ZO FIJN, dat in tegenstelling tot FTD, er geen moderators meer zijn voor de reacties. Gewoon PURE reacties en geen censuur meer! Geen betutteling! Ieder is weer verantwoordelijk voor zijn eigen uitlatingen. Alles mag en alles kan en het ligt weer helemaal bij je zelf.
Daarom, ja daarom krijg ik dat heerlijke warme gevoel van Spotnet.
Ik wil daarom de makers enorm bedanken voor dit heerlijke initiatief. Heerlijk, iemand die zonder er wat voor terug te verwachten, uit idealogie iets doet voor zoveel anderen!
Dank daarom, Ode!
Ik heb lang zitten onderzoeken waar dat lekkere warme gevoel in mijn buik vandaan kwam als ik aan Spotnet dacht.
Ik denk dat ik de hoofdkern inmiddels heb gevonden.
Naast het feit dat het natuurlijk heel mooi werkt en het programma in de toekomst nog veel perspectief biedt, denk ik dat het voor mij als Nederlander die zich niet graag laat betuttelen. Het liedje van "15 miljoen mensen" van Fluitsma en Van Tijn, waarin wordt gezongen dat je de Nederlanders niet de wetten voor schrijft, maar in hun waarde laat, sluit wat mij betreft erg aan op Spotnet.
Wij Nederlanders doen dus wat we willen en we delen dat met elkaar. Maar bovenal vind ik het ZO FIJN, dat in tegenstelling tot FTD, er geen moderators meer zijn voor de reacties. Gewoon PURE reacties en geen censuur meer! Geen betutteling! Ieder is weer verantwoordelijk voor zijn eigen uitlatingen. Alles mag en alles kan en het ligt weer helemaal bij je zelf.
Daarom, ja daarom krijg ik dat heerlijke warme gevoel van Spotnet.
Ik wil daarom de makers enorm bedanken voor dit heerlijke initiatief. Heerlijk, iemand die zonder er wat voor terug te verwachten, uit idealogie iets doet voor zoveel anderen!
Dank daarom, Ode!
-
- Leeftijd: 47
Re: Ode aan Spotnet
Mooie woorden, mijn dank.
. Hoe ging dat spreek woord ook alweer, eendracht maakt macht ? 

One falls, one rises from the ashes.........
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
-
Re: Ode aan Spotnet
Ik deel dit gevoel ook en ben heel blij met dit progje, wat ik overigens een jaar geleden al ontdekt had. Tuurlijk na de updates ziet het er allemaal nog mooier uit! FTD was op zijn eigen manier een geweldig iets, ik vind niet dat we dat moeten vergeten, ze hebben veel gedaan voor de community. Ik hoop dat er een echt spotnet community zal ontstaan, want dat verdienen ze. Dit forum draagt daar zeker toe bij. Hihihihi nu nog een spotnet chatcafe waar we gezellig een
(s)pot koffie kunnen drinken ................uiteraard met een flinke download slagroom LOL.
(s)pot koffie kunnen drinken ................uiteraard met een flinke download slagroom LOL.
-
-
Re: Dank aan Spotlite
Klopt helemaal!!!
Hoop wel dat er nog mogelijkheden bij komen.
Hoop wel dat er nog mogelijkheden bij komen.
Marktaandelen Mac OS X en iOS blijven groeien en groeien en groeien en ......
-
- Leeftijd: 41
Zorg ervoor dat het programma veel gebruikt wordt. Dat motiveert de maker om er meer tijd in te steken 

Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
ik heb hem sinds gister ook geinstalleerd en ik moet zeggen ik ben onder de indruk
eigenlijk moet je beide spotnet versies combineren en dan heb je een geweldig programma
kwestie van tijd en geduld