Idd handtekening uitzetten en hij doet het wel,sorry voor de 3 aanmeldingen!!!
Bedankt voor de Tip..!!!
Hoop dat het probleem zich nu niet meer voor doet.
GreetZZZ Gummie
P.s.
Ik zie wel dat er maar een halve aanmelding heeft plaats gevonden,normaal zoals jullie bij de andere aanmeldingen kunnen zien,verstrek ik veel meer info e.d.!
Laatst gewijzigd door GummieBear op 28 feb 2011, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Top, alleen moet men wel weten dat je zo handtekeningen kan uitzetten. Want er zijn meer spots die hetzelfde probleem geven!
MOD: misschien een sticky aanmaken dat men met het probleem "Kan spot niet ophalen handtekening is niet correct." de handtekening kan uitschakelen via; Bewerken --> Instellingen --> Handtekeningen controleren uitvinken?
EDIT: Spotnet werkt ook veel sneller als Handtekeningen controleren uitgevinkt staat.
Meer dan de helft van onze spots gaan fout gummiebear, dan weer de signatuur dan weer een xml.fout, dan ineens, zonder ook maar iets veranderd te hebben gaat het weer goed, zelfs al verschillende virusscanners geprobeerd, diverse payservers, gebruiken er standaard 3, maar het mocht allemaal niet baten, de laatste poging is vandaag gedaan, wij spotten nix meer op spotnet, zijn er bijna 2 weken lang minimaal 10 uur per dag mee bezig geweest en laten het nu aan hen die het wel lukt.
De enige tip die we je mee kunnen geven is hou de nfo zo beknopt mogelijk en gebruik geen tekstverfraaing, de indruk heerst dat het dan nog vaker fout gaat. Indien er een nieuwe versie komt gaan we nog eens een schot wagen, maar tot die tijd zijn wij iig in ruste.
het Spotnet team op dit forum is zich bewust van het feit dat de gekozen architectuur van de decentrale database met aparte headers en met signing servers als modding wat kinderziektes kent.
We vinden het vervelend om te lezen dat spotters daarom wachten totdat dit weer wat beter gaat.
Ik zal met team overleggen maar denk dat het goed is apart plekje te maken voor de spotters onder ons om ervaringen uit te wisselen en om binnen deze architectuur toch makkelijk te kunnen posten
Daarnaast zullen wij er alles aan doen om jullie leven te vergemakkelijken met concrete hulp.
@savales: kun je mij even pb sturen met wat voorbeeld spots en problemen die je hebt ondervonden in die 2 weken 10 uur?
wordt vervolgd en geef het even het voordeel van de twijfel, want potentie van architectuur keuze is bepalend voor het succes van de spot(net/lite/web) programma's
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.