Kan spot niet ophalen handtekening is niet correct????

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
GummieBear
Answers: 0

Kan spot niet ophalen handtekening is niet correct????

Bericht door GummieBear »

Ik heb al diverse spots aangemeld en krijg nu ineens 3x achter elkaar dit probleem: Kan spot niet ophalen: handtekening is niet correct????

Hoe kan dit dan ineens,wat kan ik er aan doen dat dit niet weer gebeurd?

Ziggo met Tweak als payserver...

Bedankt alvast voor jullie hulp.

GreetZZ Gummie ;)
Laatst gewijzigd door GummieBear op 28 feb 2011, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

stroopwafel
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Leeftijd: 30

Re: Kan spot niet ophalen handtekening is niet correct????

Bericht door stroopwafel »

welke provider gebruik je?

gringo

Bericht door gringo »

ik had dat ook een keer heb handtekening uitgeschakeld maar wat betekent die handtekening eigenlijk?
ik heb ziggo en gebruik hitnews server

joao

Bericht door joao »

Ja krijg ook handtekening is niet correct bij jou laatste 3 spots.

Als ik handtekeningen uitzetten doe dan doet hij het wel weer..

Xepha
Leeftijd: 31

Bericht door Xepha »

stroopwafel schreef:welke provider gebruik je?
Zoals hij aangaf heeft hij Ziggo met Tweak als payserver. En dan ga ik er vanuit dat hij Tweaknews heeft;).

Topicstarter
GummieBear

Idd handtekening uitzetten en hij doet het wel,sorry voor de 3 aanmeldingen!!!

Bedankt voor de Tip..!!!

Hoop dat het probleem zich nu niet meer voor doet. :mrgreen:

GreetZZZ Gummie ;)

P.s.

Ik zie wel dat er maar een halve aanmelding heeft plaats gevonden,normaal zoals jullie bij de andere aanmeldingen kunnen zien,verstrek ik veel meer info e.d.! :?:
Laatst gewijzigd door GummieBear op 28 feb 2011, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.

joao

Bericht door joao »

Top, alleen moet men wel weten dat je zo handtekeningen kan uitzetten. Want er zijn meer spots die hetzelfde probleem geven!

MOD: misschien een sticky aanmaken dat men met het probleem "Kan spot niet ophalen handtekening is niet correct." de handtekening kan uitschakelen via; Bewerken --> Instellingen --> Handtekeningen controleren uitvinken?

EDIT: Spotnet werkt ook veel sneller als Handtekeningen controleren uitgevinkt staat.

savales

Bericht door savales »

Meer dan de helft van onze spots gaan fout gummiebear, dan weer de signatuur dan weer een xml.fout, dan ineens, zonder ook maar iets veranderd te hebben gaat het weer goed, zelfs al verschillende virusscanners geprobeerd, diverse payservers, gebruiken er standaard 3, maar het mocht allemaal niet baten, de laatste poging is vandaag gedaan, wij spotten nix meer op spotnet, zijn er bijna 2 weken lang minimaal 10 uur per dag mee bezig geweest en laten het nu aan hen die het wel lukt.

De enige tip die we je mee kunnen geven is hou de nfo zo beknopt mogelijk en gebruik geen tekstverfraaing, de indruk heerst dat het dan nog vaker fout gaat. Indien er een nieuwe versie komt gaan we nog eens een schot wagen, maar tot die tijd zijn wij iig in ruste.

Succes verders.

Grts Savales/Kojak en Dgpc

gerstr

Bericht door gerstr »

het Spotnet team op dit forum is zich bewust van het feit dat de gekozen architectuur van de decentrale database met aparte headers en met signing servers als modding wat kinderziektes kent.

We vinden het vervelend om te lezen dat spotters daarom wachten totdat dit weer wat beter gaat.

Ik zal met team overleggen maar denk dat het goed is apart plekje te maken voor de spotters onder ons om ervaringen uit te wisselen en om binnen deze architectuur toch makkelijk te kunnen posten

Daarnaast zullen wij er alles aan doen om jullie leven te vergemakkelijken met concrete hulp.

@savales: kun je mij even pb sturen met wat voorbeeld spots en problemen die je hebt ondervonden in die 2 weken 10 uur?

wordt vervolgd en geef het even het voordeel van de twijfel, want potentie van architectuur keuze is bepalend voor het succes van de spot(net/lite/web) programma's

Topicstarter
GummieBear

Tuurlijk krijg je de tijd we zijn al lang blij dat we iets hebben na FTD en dat er met zo'n toestroom van nieuwe mensen kinderziektes zijn......

Succes met de verbeteringen en ik vind het een goed plan om een apart hoekje voor (spotters) te hebben,waar we idd onze bevindingen kunnen delen.

GreetZZZ Gummie ;)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer