Eenvoudige vraag mbt nieuw filter
Moderator: Moderator Team
-
Eenvoudige vraag mbt nieuw filter
Spotnet ver 1.7.3
Ik maak een nieuw filter aan en selecteer onder beeld genre "Comics" (ja ik ben een strip nerd), vervolgens om te voorkomen dat ik ook films etc krijg selecteer ik eveneens onder formaat "ebook". Ik geef mijn filter een naam en het filter staat netjes onderaan de filterlijst. Ik klik op het filter en het blijft maagdelijk wit onder de tab comics?
Iemand enig idee waarom dit zo is? Het werkte prima in de oude versie...
Ik maak een nieuw filter aan en selecteer onder beeld genre "Comics" (ja ik ben een strip nerd), vervolgens om te voorkomen dat ik ook films etc krijg selecteer ik eveneens onder formaat "ebook". Ik geef mijn filter een naam en het filter staat netjes onderaan de filterlijst. Ik klik op het filter en het blijft maagdelijk wit onder de tab comics?
Iemand enig idee waarom dit zo is? Het werkte prima in de oude versie...
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
Re: Eenvoudige vraag mbt nieuw filter
Probeer dan de oude versie te installeren totdat dit gefixt is.
-
Oude versie werkte niet meer, kreeg allemaal meldingen waar ik uiteraard niets mee kon. Wellicht is het handiger om nieuwe versies eerste in een beta groep te testen en na een behoorlijke test vrij te geven voor de rest van het klootjesvolk. Nu moest ik wel updaten modat de oude versie niet meer behoorlijk draaide.
-
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
@ pizaaballs
Probeer deze eens ?
Filter regel in je filters.xml zetten (verwijzing naar het plaatjes zelf nog even toevoegen)
Misschien heb je er wat aan ?
Ik hoor het wel 
Probeer deze eens ?
Filter regel in je filters.xml zetten (verwijzing naar het plaatjes zelf nog even toevoegen)
Misschien heb je er wat aan ?
Code: Selecteer alles
<Filter Name="Comics"><![CDATA[ ( ( cat=5 AND ( subcats LIKE '%d31|%' ) ) OR ( Title LIKE '%comics%') )]]></Filter>

-
cat= 5 AND (subcats LIKE '%d29|%' or subcats LIKE '%d31|%' or subcats LIKE '%d32|%' or title like '%comic%')
deze geeft ook 'anime' en 'cartoon'
deze geeft ook 'anime' en 'cartoon'
geen reactie, dus op slot
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb