Geen reacties bij posts (Linux)

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Na-Fiann
Answers: 0

Geen reacties bij posts (Linux)

Bericht door Na-Fiann »

SpotLite werkt bij mij prima onder linux, met uitzondering van 2 problemen. De eerste kan ik omzeilen (ssl certificaat wordt niet geaccepteerd), maar de tweede is dat er geen reacties opgehaald worden. Spotlite zegt dat reacties opgehaald zijn, maar ik heb op tientallen spots geprobeerd, en nergens worden reacties vertoond.

Inspecteren met DebugView wil niet (werk op linux), en de output in de terminal wijst niet op problemen. Enig idee waar de log bestanden opgeslagen worden en hoe ik dit probleem kan verhelpen? Ik gebruik trouwens easyusenet als server.

Ep Woody
Leeftijd: 41

Re: Geen reacties bij posts

Bericht door Ep Woody »

De vraag is of je provider free.usenet heeft. Zo niet, dan zullen er geen reacties geplaatst worden. Kun je dat nakijken?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
Na-Fiann

Bericht door Na-Fiann »

Het wordt op de website niet weergegeven. Heb een support ticket aangemaakt, maar verwacht er niet veel van. De provider biedt voornamelijk voor binary aan geloof ik, en free.usenet wordt niet eens geindext. Als het niet zo is, kan ik dan nog wat doen, of moet ik het dan zonder reacties doen?

Ep Woody
Leeftijd: 41

Bericht door Ep Woody »

De usenet-provider vragen of ze het erbij kunnen doen, of kiezen voor een andere provider desnoods alleen voor de spots. Een block account zou een optie kunnen zijn. Een paar gig voor een aantal euro. Volgens mij doe je daar heel lang mee.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

jds60

Bericht door jds60 »

Ik gebruik ubuntu 10.10 (Maverick) en heb hetzelfde probleem met de reacties. Volgens mij kan het geen provider (Ziggo) probleem zijn aangezien de windows versie, die het prima doet via wine, de reacties op de spots wel weergeeft.

Het moge duidelijk zijn dat ik in beide versies dezelfde instellingen en provider gebruik.

Topicstarter
Na-Fiann

Bericht door Na-Fiann »

Heb net bericht terug gekregen van easy-usenet, en zij beweren dat free.usenet wel degelijk aangeboden wordt. Lijkt dus inderdaad een probleem te zijn in spotnet zelf

Gup
Algemeen Manager
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Leeftijd: 49

Bericht door Gup »

Na-Fiann schreef:Heb net bericht terug gekregen van easy-usenet, en zij beweren dat free.usenet wel degelijk aangeboden wordt. Lijkt dus inderdaad een probleem te zijn in spotnet zelf

Spotnet of Spotlite ?

Deze rubriek is uitsluitend voor Spotlite , voor Spotnet verwijs ik je naar de Spotnet afdeling.

Echter om je antwoord te geven , ikzelf werk ook met easyusenet , en bij worden ook de reacties niet ingeladen , wel als ik deze omzet naar eternety tuesday (gratis provider(zie rubriek algemeen). (bij Spotlite )
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:

Topicstarter
Na-Fiann

Bericht door Na-Fiann »

Spotnet of Spotlite ?

Deze rubriek is uitsluitend voor Spotlite , voor Spotnet verwijs ik je naar de Spotnet afdeling.
Sorry, ik bedoelde uiteraard SpotLite
Echter om je antwoord te geven , ikzelf werk ook met easyusenet , en bij worden ook de reacties niet ingeladen , wel als ik deze omzet naar eternety tuesday (gratis provider(zie rubriek algemeen). (bij Spotlite )
Hmm dan misschien toch een probleem bij de provider? Zal eens rondkijken of ik een programma kan vinden om gewoon groepen te browsen, eens zien of ik free.usenet kan laden, en bestanden er goed op staan.

Topicstarter
Na-Fiann

Bericht door Na-Fiann »

Hmm heb Pan gecompileerd en headers van laatste 10 dagen opgehaald van free.usenet. Lijken inderdaad allemaal comments te zijn op berichten in spotnet, dus zou geen probleem moeten zijn met deze provider.
(maar hoe worden de reacties aan posts gekoppeld? lijkt alleen op titel te gaan, maar wat als er meerdere posts met zelfde titel zijn? Ik zal wel iets missen, ergens.)

In ieder geval lijkt dit een probleem van SpotLite te zijn. Als ik wist hoe, zou ik het programma proberen te debuggen... (niet dat ik code kan aanleveren, maarja)

Gup
Algemeen Manager
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Leeftijd: 49

Bericht door Gup »

Na-Fiann schreef:
In ieder geval lijkt dit een probleem van SpotLite te zijn. Als ik wist hoe, zou ik het programma proberen te debuggen... (niet dat ik code kan aanleveren, maarja)
Zo dacht ik er nou ook over , maarja...
En ik ga eens een andere (pay) provider testen , heb de afgelopen 4 dagen geexperimenteerd met vele gratis servers , maar nergens een compleet plaatje van kunnen maken (tot op heden).
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer