yabnews

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Lemmingskiller
Answers: 0

yabnews

Bericht door Lemmingskiller »

hoe krijg je spots te zien ouder dan een week als je yabnews als nieuwsserver gebruikt?
het downloaden werkt perfect zie op dit moment alleen niks wat voor 8 feb is gespot .
de nieuwsserver van versatel/tele2 doet het helemaal niet herkent mijn login niet .
heb net spotnet gedownload gebruikte normaal en tot 1 maart ftd ken spotnet nog niet zo goed

Mr.Cartmenez

Re: yabnews

Bericht door Mr.Cartmenez »

Probeer het volgende: viewtopic.php?f=3&t=88

Of download via Spotnet een database.
Gr,

Mr. Cartmenez

"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"

Topicstarter
Lemmingskiller

heb het geprobeerd maar blijft hetzelfde .
Heb de rest ook even doorgelezen en is me gelukt een spot bestand van news2.neva.ru op mijn pc te krijgen
daarna heb ik de naam van die file veranderd naar news.yabnews.nl en het is nu wel gelukt om het allemaal weer werkend te krijgen
heb gewoon even deze server.xml gebruikt
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl" Username="***" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="***" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

haalde hiermee de lijst binnen werkte natuurlijk verder niet
weet niet waarom het niet werkte met alleen de eerste regel is vreemd maar ja nu werkt het wel

Topicstarter
Lemmingskiller

net ook alles hetzelfde bij mijn vrouw geïnstalleerd loopt ook perfect dus in het kort heb ik eigenlijk een database gedownload en hernoemt naar yabse
lijst word ook met nieuwe postings aangevuld dus perfect

mag wat mij betreft wel een slotje op is wel even wennen als je ftd bent gewend lol

Mr.Cartmenez

Bericht door Mr.Cartmenez »

Het is inderdaad soms wat lastiger dan FTD, maar dat komt natuurlijk door de decentrale database. Het probleem ligt ook bij de news providers die hier niet op hebben gerekend.
Gr,

Mr. Cartmenez

"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer