Tabbladen in Spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo
Tabbladen in Spotnet
Hallo allemaal,
Bij het openen van een spot in Spotnet, wordt automatisch een nieuw tabblad geopend met daarin de informatie van de betreffende spot.
Als je heel veel spots bekijkt, krijg je dus heel veel tabbladen. Of je moet de tabbladen telkens handmatig sluiten na het bekijken van een spot.
Maar nu vind ik zoveel tabbladen niet handig. En steeds alle tabbladen handmatig sluiten vind ik ook geen efficiente oplossing.
Is het mogelijk om in te stellen dat spots steeds in één hetzelfde venster worden geopend zodat ik niet meerdere tabbladen krijg?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Bij het openen van een spot in Spotnet, wordt automatisch een nieuw tabblad geopend met daarin de informatie van de betreffende spot.
Als je heel veel spots bekijkt, krijg je dus heel veel tabbladen. Of je moet de tabbladen telkens handmatig sluiten na het bekijken van een spot.
Maar nu vind ik zoveel tabbladen niet handig. En steeds alle tabbladen handmatig sluiten vind ik ook geen efficiente oplossing.
Is het mogelijk om in te stellen dat spots steeds in één hetzelfde venster worden geopend zodat ik niet meerdere tabbladen krijg?
Alvast bedankt voor een antwoord.
-
Re: Tabbladen in Spotnet
Nee, dit kan niet. Wat wel kan is openstaande tabbladen niet bewaren bij afsluiten Spotnet:
Vinkje weg bij: Bewerken, Instellingen, Geopende tabbladen onthouden.
Vinkje weg bij: Bewerken, Instellingen, Geopende tabbladen onthouden.
-
- Usenet: ziggo
- Internet: ziggo
Een andere mogelijkheid je een spot bekijkt en wilt sluiten de rechter muis klik te gebruiken dan sluit de de spot
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo
Dank voor jullie antwoord! Dat rechterklik is wel handig, ik ga het gebruiken! Bedankt!
-
- Leeftijd: 47
Mooi, dan kan deze op slot. Bedankt voor het melden.
Mvg. GameUnit.
Mvg. GameUnit.
One falls, one rises from the ashes.........