SpotLite achter een proxyserver?
Moderator: Moderator Team
-
SpotLite achter een proxyserver?
Is het ook mogelijk Spotlite te gebruiken achter een proxyserver?
Op mijn werk kan ik Spotlite wel installeren, maar ik krijg geen spots in beeld.
Voorheen kreeg ik dat wel met FTD. Downloaden zelf lukte niet, maar het bekijken van de spots zou wel erg leuk zijn...
Iemand enig idee wat hier een oplossing is?
Overigens kan ik de normale Spotnet hier niet installeren, vanwege geen rechten hiervoor.
Op mijn werk kan ik Spotlite wel installeren, maar ik krijg geen spots in beeld.
Voorheen kreeg ik dat wel met FTD. Downloaden zelf lukte niet, maar het bekijken van de spots zou wel erg leuk zijn...
Iemand enig idee wat hier een oplossing is?
Overigens kan ik de normale Spotnet hier niet installeren, vanwege geen rechten hiervoor.
-
- Leeftijd: 41
Re: SpotLite achter een proxyserver?
Dat hangt af van je newsserver, aangezien Spotlite alles uit de nieuwsgroepen haalt. Hoewel ik denk het vrij lastig wordt om dat de regelen. Misschien dat iemand met meer ervaring met Proxies hier een antwoord op kan geven.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
FTD maakte gebruik van poort 80, die staat 'gewoon" open in de proxy aangezien 80 ook http verkeer regelt.
NNTP verkeer gebruikt poort 119, je zal dus bij je systeem/netwerkbeheerder moeten vragen of die poort open kan naar buiten.
NNTP verkeer gebruikt poort 119, je zal dus bij je systeem/netwerkbeheerder moeten vragen of die poort open kan naar buiten.
-
Gebruik anders een usenet server die ssl (563/443/995) en/of alternatieve poorten (80/8080/5563) ondersteund.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Is alweer een tijdje geleden.
! Niet mee eens? Stuur mij een PB
.