Probleem met inloggen!
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
Probleem met inloggen!
Spotlite versie:1560
Besturingssysteem:Vista
Usenet Provider:Eweka
Internet Provider:Ziggo
Probleem:Als ik Spotnet op start vraagt die om een gebruikersnaam en wachtwoord. Ik had ergens gelezen dat je dezelfde moet gebruiken als bij FTD. Als ik dit invoer krijg ik foutmelding dat de gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt. Als ik als gebruikersnaam me mail adres gebruik krijg ik het zelfde probleem. Weet zeker dat me wachtwoord klopt. Ik weet ook niet waar ik me opnieuw kan registreren wan als ik op annuleren klik word het hele programma afgesloten.
Besturingssysteem:Vista
Usenet Provider:Eweka
Internet Provider:Ziggo
Probleem:Als ik Spotnet op start vraagt die om een gebruikersnaam en wachtwoord. Ik had ergens gelezen dat je dezelfde moet gebruiken als bij FTD. Als ik dit invoer krijg ik foutmelding dat de gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt. Als ik als gebruikersnaam me mail adres gebruik krijg ik het zelfde probleem. Weet zeker dat me wachtwoord klopt. Ik weet ook niet waar ik me opnieuw kan registreren wan als ik op annuleren klik word het hele programma afgesloten.
-
Re: Probleem met inloggen!
Gebruik de gegevens van Eweka of de gegevens van Ziggo.
Voor ziggo is het hoofd email adres nodig en het wachtwoord.
Voor beide servers bestaan ook specifieke topics.
Voor ziggo is het hoofd email adres nodig en het wachtwoord.
Voor beide servers bestaan ook specifieke topics.
-
Ik ehb geen mailadres van ziggo. dus die kan ik ook niet invoeren. De gegevens van eweka heb ik ook ondertussen al geprobeerd maar ook dat werkt niet helaas
-
- Usenet: Ziggo
- Internet: Eweka
vul de in servers.xml
zo heb ik het zonder iets van Ziggo
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="EwekaUsernaam" Password="EwekaPasword" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="EwekaUsernaam" Password="EwekaPasword" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="EwekaUsernaam" Password="EwekaPasword" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Laatst gewijzigd door CoBra850 op 11 mar 2011, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Leeftijd: 41
CoBra, jou bestand is voor Spotnet, niet voor Spotlite.
@Klavertje84, ik zou toch even opzoek gaan naar de informatie van Ziggo, die heb je zelf aangemaakt cq gekregen tijdens het aanmaken van je internetverbinding. Je kan ook even met de klantenservice van Ziggo bellen.
@Klavertje84, ik zou toch even opzoek gaan naar de informatie van Ziggo, die heb je zelf aangemaakt cq gekregen tijdens het aanmaken van je internetverbinding. Je kan ook even met de klantenservice van Ziggo bellen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Die gegevens die ik in de zogehete server moet plaatsen snapo ik dus helemaal niks van haha Ben niet zo handig... Ik heb het internet zelf niet aangesloten... dat heeft denk ik de eigenaar van de woning gedaan dus kan daar niet achter komen. Weet hoe customer service werkt en die geven dan echt niks af... maar volgens mij heb ik ook gewoon spotnet en geen lite...
-
-
- Usenet: XLned
- Internet: Ziggo
Eventueele problemen met het Inloggen kan je soms ook wel eens verhelpen door de poort te veranderen, die hij gebruikt om te communiceren met de server.
-
- Leeftijd: 41
Dit gaat over Spotnet, verplaats hem naar het juiste forum.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-