handtekening niet correct
Moderator: Moderator Team
-
handtekening niet correct
ik heb al een paar keer gehad dat ik de melding krijg
kan spot niet ophalen:handtekening is niet correct
wie kan me vertellen wat dit inhoudt !!!!
grt
grt
-
- Usenet: Kpn
- Internet: Kpn
- Leeftijd: 30
Re: handtekening niet correct
Volgens mij waren er al meerdere leden met dit probleem.
Kijk eens rond op het forum en kijk of je wat tegenkomt.
In het archief kijken heeft ook nog wel eens zin.
Laat het weten als het is gelukt!
Kijk eens rond op het forum en kijk of je wat tegenkomt.
In het archief kijken heeft ook nog wel eens zin.
Laat het weten als het is gelukt!

Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!
-
Het kan zijn dat dit een bug is van spotnet. Vergelijk eens de spot die fout gaat met spotlite.
lees maar even:joey123 schreef:ik heb al een paar keer gehad dat ik de melding krijg
grt
viewtopic.php?f=6&t=52&p=314&hilit=digi ... ening#p314
laat ff weten of dit je vraag voldoende beantwoord
-
De meest voorkomende fout van een incorrecte handtekening ligt mijns inziens gelegen in ongeldige leestekens. Dit gebeurt oa bij copy-paste van tekstgedeelten van websites naar de aan te melden nieuwe posten. Door de ongeldige leestekens geeft de signserver de tekst ongetekend terug aan de poster die de post aanmeld en het euvel is daar.
Dat houdt in dat de bewuste post niet is voorzien van een handtekening en zal daardoor bij standaardinstelling niet geopend kunnen worden. Indien je bij de instellingen ff de handtekeningcontrole uitzet kun je hem alsnog gewoon openen. Ik raad echter wél aan na het bekijken de controle wel weer aan te zetten anders loop je het risico dat je later tegen een database overload aanloopt zoals al in andere topics is aangegeven. Het blijkt namelijk mogelijk bewust een post zodanig aan te melden waardoor je spotnet niet meer kan gebruiken zonder de database te vervangen. Het is dan ook raadzaam deze regelmatig te backuppen zodat je eventueel in een later stadium hier op terug kan vallen. Ik beheer hier zelf een wijknetwerk met 25 gebruikers waarbij sprake is van 7 verschillende payservers en 3 providers. Allen hebben de handtekening standaard aan en kennen het probleem van dataoverload niet, vandaar dat ik het advies geef deze controle niet standaard uit te zetten en dat alleen te doen bij posters die je vertrouwd.
Dat houdt in dat de bewuste post niet is voorzien van een handtekening en zal daardoor bij standaardinstelling niet geopend kunnen worden. Indien je bij de instellingen ff de handtekeningcontrole uitzet kun je hem alsnog gewoon openen. Ik raad echter wél aan na het bekijken de controle wel weer aan te zetten anders loop je het risico dat je later tegen een database overload aanloopt zoals al in andere topics is aangegeven. Het blijkt namelijk mogelijk bewust een post zodanig aan te melden waardoor je spotnet niet meer kan gebruiken zonder de database te vervangen. Het is dan ook raadzaam deze regelmatig te backuppen zodat je eventueel in een later stadium hier op terug kan vallen. Ik beheer hier zelf een wijknetwerk met 25 gebruikers waarbij sprake is van 7 verschillende payservers en 3 providers. Allen hebben de handtekening standaard aan en kennen het probleem van dataoverload niet, vandaar dat ik het advies geef deze controle niet standaard uit te zetten en dat alleen te doen bij posters die je vertrouwd.
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
onderwerp gesloten wegens gebrek aan antwoord, toch nog open? stuur een pb