XML niet geldig
Moderator: Moderator Team
-
XML niet geldig
Ik wilde de zojuist geposte spot : "Deep Rybka 4 32/64 bit March 2011" bekijken. Dat lukt echter niet, krijg de foutmelding:
- Kan spot niet ophalen: XML niet geldig
Het teken =, hexadecimale waarde 0x3D, kan niet in een naam voorkomen. Regel 1, positie 1826.
Is dit nu een bug van Spotnet of heeft de spotter iets 'raars' gedaan? (Laatste zou me niet verbazen want Spotlite crashed zelfs op deze spot).
- Kan spot niet ophalen: XML niet geldig
Het teken =, hexadecimale waarde 0x3D, kan niet in een naam voorkomen. Regel 1, positie 1826.
Is dit nu een bug van Spotnet of heeft de spotter iets 'raars' gedaan? (Laatste zou me niet verbazen want Spotlite crashed zelfs op deze spot).
-
Re: XML niet geldig
ik ook.
Als ik met een nzb search engine zoek is er wel wat te vinden, maar behoorlijk oud en niet van curious.
Ik vermoed dat het aan de spotter ligt.
Als ik met een nzb search engine zoek is er wel wat te vinden, maar behoorlijk oud en niet van curious.
Ik vermoed dat het aan de spotter ligt.
-
Da's toch wel het grote verschil met vroeger bij FTD: Je kunt de spotter niet even een DM sturen om opheldering te vragen... En blijkbaar is er bij de bestandsnaam niet gekozen om deze straight te houden ("Rybka"). Nou ja, zal nog weleens voorbij komen. Maar ben ook benieuwd wat hij nu fout gedaan heeft. Hij heeft blijkbaar een of ander teken ergens gebruikt wat niet mag.
-
- Leeftijd: 41
0x3D staat voor een = teken. Ik kan me goed voorstellen dat hij daarop vastloopt.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.