Spotlite versie: Besturingssysteem: Usenet Provider: Internet Provider: Probleem: Wat ik gedaan heb:
Misschien kan iemand mij helpen als ik de NZB konop gebruikt krijg ik dikwijls Geen nzb beschikbaar Probeer het later nog eens. ik kom er niet uit ben ook maar een beginneling op FTD had ik het nooit hoop dat iemand mij kan helpen
groeten en bedankt Sjef
Schreeuwen hoeft niet, heb het onderwerp even aagepast en verplaats heb topic even naar Spotnet, omdat het daarover gaat.
Mogelijk heeft de ingestelde server de groep alt.binaries.ftd niet.
Wat ook kan is dat het bestand (NZB) te oud is en niet meer op de server staat.
Wat ook kan is dat de nzb niet goed gemaakt is.
Verder werkt Spotnet/SpotLite anders dan FTD.
Er word nu een decentrale database gebruikt die op usenet staat.
FTD had een centrale server met de database.
geej schreef:geef even wat meer informatie sjef. welke server heb je ingesteld etc etc welke versie
Nogmaals mijn dank ik kom er niet uit Provider is online en server is news.online.nl dat staat in spotnet bij Provider ik weet niet of dat goed is ik begin hier net mee dus sorry als ik het fout doet, nogmaals mijn dank
sjef
Ach Sjef, je bent dan opgelicht. Wat een rotstreek.
Overdenk nu eerst maar of je het echt wilt. Spotnet blijft een programma in ontwikkeling, dus er zullen steeds nieuwe versies komen.
Als je echt met spotnet aan de gang wilt moet je als eerste een usenet provider kiezen, dat kost geld, maar geen honderd euro.
Je kunt eens kijken bij Eweka. Die werkt vooral met de nieuwe spotnet heel goed samen. Laat maar weten, je kunt ook een pb schrijven, druk dan op pb onder de vogel met de grote ogen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.