StripHeldNL schreef:
modjes/administrators, geen goed idee om dit theme op de hoofdpagina te zetten?
Wij zijn van spot-net en niet van FTD.
Het is mooi om te zien dat mensen het FTD gevoel terug willen geven in spotnet, maar dit plaatsen we niet op de hoofdpagina, daarvoor zijn dit soort forums en topics bedoeld.
Gelikte plaatjes maar als ik deze erin zet dan krijg ik nog steeds van die hele grote plaatjes te zien. Hoe krijgen ik het plaatje niet vergroot te zien maar juist zoals de grootte van het plaatje of zo mooi klein als in FTD dat ook was?
nou bij is het uiteidelijk gelukt maar ik heb nog 1 klein vraagje
Zou je misschien voor mij deze kunnen maken: Simply ReleaseS filter kunnen maken
alvast bedankt!!!!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.