CRC fout met uitpakken.
Moderator: Moderator Team
-
Answers: 0
CRC fout met uitpakken.
hallo forumleden,
na het binnenhalen van een spot met Sabnzbd stopte hij halverwege met uitpakken en gaf Sab de foutmelding;
"uitpakken mislukt CRC fout" .
Iemand een idee wat dat betekend ?
gr. Oita
na het binnenhalen van een spot met Sabnzbd stopte hij halverwege met uitpakken en gaf Sab de foutmelding;
"uitpakken mislukt CRC fout" .
Iemand een idee wat dat betekend ?
gr. Oita
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: CRC fout met uitpakken.
Ga eens naar je incompleet mapje? Probeer het bestand dan eens uit te pakken met bijv. WinRAR.
-
ga ik proberen StripHeldNL.
Ik laat het nog weten hoe dat afloopt.
gr. Oita
Ik laat het nog weten hoe dat afloopt.
gr. Oita
-
Ik heb de rar bestanden uitgepakt en krijg dan de volgende melding in een pop-up venster;
M:\Downloads SABnzbPLUS\EXTRACTED en GEREPAREERDE downloads SABnzbPLUS\_FAILED_are we there yet 05\are we there yet 05.part012.rar: Packed data CRC failed in are we there yet 05\VIDEO_TS\VTS_03_1.VOB. The volume is corrupt
! CRC failed in are we there yet 05\VIDEO_TS\VTS_03_1.VOB. The file is corrupt
! M:\Downloads SABnzbPLUS\EXTRACTED en GEREPAREERDE downloads SABnzbPLUS\_FAILED_are we there yet 05\are we there yet 05.part063.rar: Packed data CRC failed in are we there yet 05\VIDEO_TS\VTS_03_3.VOB. The volume is corrupt
! CRC failed in are we there yet 05\VIDEO_TS\VTS_03_3.VOB. The file is corrupt
daar zie ik inderdaad tóch die CRC foutmelding die Sabnzb al eerder gaf terugkomen.
gr. Oita
M:\Downloads SABnzbPLUS\EXTRACTED en GEREPAREERDE downloads SABnzbPLUS\_FAILED_are we there yet 05\are we there yet 05.part012.rar: Packed data CRC failed in are we there yet 05\VIDEO_TS\VTS_03_1.VOB. The volume is corrupt
! CRC failed in are we there yet 05\VIDEO_TS\VTS_03_1.VOB. The file is corrupt
! M:\Downloads SABnzbPLUS\EXTRACTED en GEREPAREERDE downloads SABnzbPLUS\_FAILED_are we there yet 05\are we there yet 05.part063.rar: Packed data CRC failed in are we there yet 05\VIDEO_TS\VTS_03_3.VOB. The volume is corrupt
! CRC failed in are we there yet 05\VIDEO_TS\VTS_03_3.VOB. The file is corrupt
daar zie ik inderdaad tóch die CRC foutmelding die Sabnzb al eerder gaf terugkomen.
gr. Oita
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
-
dank je voor jullie reacties.
Op zich zaten er helemaal geen par bestanden bij.
Dus ik zal nu eerst op zoek gaan van welke spot ik gebruik gemaakt had om te kijken of daar überhaupt par's te halen zijn.
Laat het weer weten.
gr. Oita
Op zich zaten er helemaal geen par bestanden bij.
Dus ik zal nu eerst op zoek gaan van welke spot ik gebruik gemaakt had om te kijken of daar überhaupt par's te halen zijn.
Laat het weer weten.
gr. Oita
-
Nou we kunnen dit topic wel sluiten.
Heb ik die par bestanden kunnen achterhalen, gedownload natuurlijk en bij de binnengehaalde spot gezet, met de gedachte ga ik die straks eens aanpakken.
Eerst die map eens opschonen.
En je raadt het al ! Delete ik verdorrie die spot waar het omgaat ook in zijn geheel in de snelheid......
Nou zal ik er nooit meer achterkomen of dat repareren nog geholpen zou hebben.
Tja of ik moet de spot en de aparte par delen weer opnieuw binnenhalen, tjaa hmm....
Kan ik net zo goed eerst nu eerst op zoek gaan of ik een andere spot van die titel kan binnenhalen.
In ieder geval bedankt zover voor de reacties van jullie, en mocht ik het probleem weer tegenkomen dan meld ik me weer.
gr. Oita
Heb ik die par bestanden kunnen achterhalen, gedownload natuurlijk en bij de binnengehaalde spot gezet, met de gedachte ga ik die straks eens aanpakken.
Eerst die map eens opschonen.
En je raadt het al ! Delete ik verdorrie die spot waar het omgaat ook in zijn geheel in de snelheid......
Nou zal ik er nooit meer achterkomen of dat repareren nog geholpen zou hebben.
Tja of ik moet de spot en de aparte par delen weer opnieuw binnenhalen, tjaa hmm....
Kan ik net zo goed eerst nu eerst op zoek gaan of ik een andere spot van die titel kan binnenhalen.
In ieder geval bedankt zover voor de reacties van jullie, en mocht ik het probleem weer tegenkomen dan meld ik me weer.
gr. Oita