Kan NZB niet uitpakken
Moderator: Moderator Team
-
Kan NZB niet uitpakken
Hoi,
Ik ben een nieuwe spotnet gebruiker. Ik heb de laatste versie ge-download en geinstalleerd. Wat ik ook probeer, ik krijg altijd ee 'Kan NZB niet uitpakken' foutmelding als ik de download knop gebruik.
Ik heb geen idee wat er fout gaat of wat ik er aan zou moeten doen. Ik zie b.v. nergens log files waar ik iets uit op zou kunnen maken. Alle hulp is dus welkom.
Ik heb overigens op dezelfde machine sabnzb geinstalleerd. Ik zag dat er ook een savbzb bij spotnet zit. Heeft het daar iets mee te maken?
Groeten Jan.
Ik ben een nieuwe spotnet gebruiker. Ik heb de laatste versie ge-download en geinstalleerd. Wat ik ook probeer, ik krijg altijd ee 'Kan NZB niet uitpakken' foutmelding als ik de download knop gebruik.
Ik heb geen idee wat er fout gaat of wat ik er aan zou moeten doen. Ik zie b.v. nergens log files waar ik iets uit op zou kunnen maken. Alle hulp is dus welkom.
Ik heb overigens op dezelfde machine sabnzb geinstalleerd. Ik zag dat er ook een savbzb bij spotnet zit. Heeft het daar iets mee te maken?
Groeten Jan.
Laatst gewijzigd door whatu1tme2b op 02 mar 2011, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Kan NZB niet uitpakken
nee heeft waarschijnlijk meer te maken met de retentie van je news server provider. Welke provider gebruik je?
-
Dat lijkt me niet. Het gaat om posts van gisteren of van een paar dagen geleden. Ik gebruik een pay server van Tweaknews. Die heeft maanden retentie.gerstr schreef:nee heeft waarschijnlijk meer te maken met de retentie van je news server provider. Welke provider gebruik je?
Ik heb geen idee hoe spotnet onder water werkt...Gaat er nou iets fout met downloaden van informatie voor de NZB of gaat het echt om 'uitpakken'. Als het om uitpakken gaat moet ik toch ergens de nog niet uitgepakte ZIP or RAR kunnen vinden. Maar helemaal niets.
-
Ach hoe dom...Vlak na het posten van bovenstaande schoot me iets te binnen.
Default zet mijn firewall (Outpost Security Suite) content filtering aan voor executables die proberen internet toegang te krijgen. Normaal gesproken is dat geen probleem, maar met Spotnet dus blijkbaar wel. Content filtering uit gezet en voila!
Default zet mijn firewall (Outpost Security Suite) content filtering aan voor executables die proberen internet toegang te krijgen. Normaal gesproken is dat geen probleem, maar met Spotnet dus blijkbaar wel. Content filtering uit gezet en voila!
geen probleem, fijn dat je het zelf hebt gevonden
succes!
topic wordt gesloten
niet eens met slotje?, stuur me even een pb
succes!
topic wordt gesloten
niet eens met slotje?, stuur me even een pb
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30