Een bestand te maken en de film op de tv zien
Moderator: Moderator Team
-
Een bestand te maken en de film op de tv zien
Heb een film gedownload,op een externe harde schijf, en krijg vervolgens 6 bestanden in mijn opgegeven map. De bestandsnamen zijn VTS_01_0 tm VTS_01_5 De grootte van de bestanden zijn 4 *1048574 kb per stuk en 2 kleinere. Kan de film per bestand wel bekijken op mijn pc, maar niet op de tv. Ik sluit een media speler tussen de hard disk en tv.
Onder eigenschappen van de bestanden vind ik : bestandstype VLC media file(.vob) (.vob) en te opene met VLC media player. Vraag is wat doe ik fout en hoe kan ik de film op tv zien.
Pls help me
Onder eigenschappen van de bestanden vind ik : bestandstype VLC media file(.vob) (.vob) en te opene met VLC media player. Vraag is wat doe ik fout en hoe kan ik de film op tv zien.
Pls help me
-
Re: Een bestand te maken en de film op de tv zien
Is je media player een PC of een media tank? Meeste media players kunnen gewoon alle video bestanden afspelen.
Wat is de extensie van VTS_01_0 t/m VTS_01_5?
Wat is de extensie van VTS_01_0 t/m VTS_01_5?
-
De media speler is een freecom xs type van 1 tb. De bestandsaanduiding van VLC_0_0 tm VLC_0_05 komen waarschijnlijk van de VLC media player die ik op mn pc heb staan, omdat ook de pion die verschijnt op het bureaublad, gelijk is aan de pion onder de eigenschappen van de film bestanden
-
-
Je bestand even door een converter halen,naar een bestand dat jou player wel afspeelt.,b.v. avi of divx.knolletje schreef:De media speler is een freecom xs type van 1 tb. De bestandsaanduiding van VLC_0_0 tm VLC_0_05 komen waarschijnlijk van de VLC media player die ik op mn pc heb staan, omdat ook de pion die verschijnt op het bureaublad, gelijk is aan de pion onder de eigenschappen van de film bestanden
-
Volgens tweakers: http://tweakers.net/pricewatch/211469/f ... l#tab:info
Kan jou mediaplayer alleen: Divx 3, DivX 4, DivX 5, DivX 6, Mpeg 1, Mpeg 2, Mpeg 4, xvid afspelen.
Ik zou dus als ik jou was een divx versie ervan zoeken. Aangezien die geen .vob kan afspelen
Kan jou mediaplayer alleen: Divx 3, DivX 4, DivX 5, DivX 6, Mpeg 1, Mpeg 2, Mpeg 4, xvid afspelen.
Ik zou dus als ik jou was een divx versie ervan zoeken. Aangezien die geen .vob kan afspelen
ik verplaats deze even naar off-topic aangezien niet direct met spotnet te maken
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
maak een map die zo Heet VIDEO_TS met hoofdletters zet daar die bestanden in dat werk die welknolletje schreef:Heb een film gedownload,op een externe harde schijf, en krijg vervolgens 6 bestanden in mijn opgegeven map. De bestandsnamen zijn VTS_01_0 tm VTS_01_5 De grootte van de bestanden zijn 4 *1048574 kb per stuk en 2 kleinere. Kan de film per bestand wel bekijken op mijn pc, maar niet op de tv. Ik sluit een media speler tussen de hard disk en tv.
Pls help me
maak ook een map AUDIO_TS maar laat deze leeg raar is het maar dan werkt die echt suc6
Mvg satpiet
-
Zijn mediaspeler ondersteund geen DVD formats zo te zien. Dus hij moet gewoon divx downloaden.satpiet schreef:maak een map die zo Heet VIDEO_TS met hoofdletters zet daar die bestanden in dat werk die welknolletje schreef:Heb een film gedownload,op een externe harde schijf, en krijg vervolgens 6 bestanden in mijn opgegeven map. De bestandsnamen zijn VTS_01_0 tm VTS_01_5 De grootte van de bestanden zijn 4 *1048574 kb per stuk en 2 kleinere. Kan de film per bestand wel bekijken op mijn pc, maar niet op de tv. Ik sluit een media speler tussen de hard disk en tv.
Pls help me
maak ook een map AUDIO_TS maar laat deze leeg raar is het maar dan werkt die echt suc6
Mvg satpiet
-
joao schreef:Zijn mediaspeler ondersteund geen DVD formats zo te zien. Dus hij moet gewoon divx downloaden.satpiet schreef:maak een map die zo Heet VIDEO_TS met hoofdletters zet daar die bestanden in dat werk die welknolletje schreef:Heb een film gedownload,op een externe harde schijf, en krijg vervolgens 6 bestanden in mijn opgegeven map. De bestandsnamen zijn VTS_01_0 tm VTS_01_5 De grootte van de bestanden zijn 4 *1048574 kb per stuk en 2 kleinere. Kan de film per bestand wel bekijken op mijn pc, maar niet op de tv. Ik sluit een media speler tussen de hard disk en tv.
Pls help me
Mvg satpiet
Hoi knolletje,
Je moet de extentie (.vob) eens veranderen in mpg. Vob is een dvd extentie en eigenlijk een mpeg 2 bestand. Hier werkt de "DVD standaard" mee. Het beste kun je een converteer progje downloaden en ze aanmekaar plakken en omzetten naar een avi file. Dit kan trouwens met de VCL player ook deze bevat ook een converter.
Klik eens op devolgende link en er zal een wereld (ahum) voor je open gaan.....hoop ik...
http://www.dvscene.nl/video/tips-voor-v ... peler.html
veel succes...
‘Geit neet’ besjteit neet !!!!!!