Kan geen verbinding maken

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
jdd
Answers: 0
Usenet: eweka
Internet: upc

Kan geen verbinding maken

Bericht door jdd »

• Windows versie: Windows &
    Usenet Provider: Eweka
    Internet Provider: Upc
    Wanneer ontstond het probleem? na installatie
    Spotnet versie: 1560
    Met welk programma download je:newsleecher
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
    Wat is het probleem?Zodra ik spotnet opstart wordt de database netjes geladen en nieuwe spots worden weergegeven zodra ik op de blauwe pijl druk voor het "openen van de NZB" krijg ik de melding "kan geen verbinding maken Groep niet gevonden" als ik in de setting.xml kijk staat bij nzb group "alt.binaries.ftd" deze kan ik wel openen via newsleecher.
    Wat doe ik verkeerd ik heb onderstaande instellingen in de server .xml staan
    <Spotnet>
    <Server Type="Headers" Server="81.171.64.104" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
    <Server Type="Downloads" Server="81.171.64.104" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
    <Server Type="Uploads" Server="81.171.64.104" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
    </Spotnet>
    Ik heb zowel met ip adres als zonder geprobeerd de ik gebruik de textnews.eweka.nl en de newsreader zelf geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Re: Kan geen verbinding maken

Bericht door KoffieBo0N »

Heb je normaal gesproken wel een gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld staan? Verander je upload server eens hierin:

Code: Selecteer alles

<Server Type="Uploads" Server="post.eweka.nl" Username="Gebruikersnaam" Password="Wachtwoord" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

dafcor
Usenet: smsusenet
Internet: tele2

Bericht door dafcor »

Hallo

Nu ik dit leest dacht ben de enigste maar daar heb ik ook last van alleen heb een provider maar zonder wachtwoord en gebruikers naam.

Groeten dafcor

gerstr

Bericht door gerstr »

zonder gebruikersnaam en wachtwoord gaat er in spotnet land vrij weinig gebeuren.

Spotnet heeft toegang tot de volgende groepen nodig: free.pt, free.usenet, alt.binaries.ftd en alle binaries groepen

Bovenstaande configuraties gaan dus ook niet werken zonder een pay server van een paar euro/maand
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer