- Windows versie: Windows &
Usenet Provider: Eweka
Internet Provider: Upc
Wanneer ontstond het probleem? na installatie
Spotnet versie: 1560
Met welk programma download je:newsleecher
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
Wat is het probleem?Zodra ik spotnet opstart wordt de database netjes geladen en nieuwe spots worden weergegeven zodra ik op de blauwe pijl druk voor het "openen van de NZB" krijg ik de melding "kan geen verbinding maken Groep niet gevonden" als ik in de setting.xml kijk staat bij nzb group "alt.binaries.ftd" deze kan ik wel openen via newsleecher.
Wat doe ik verkeerd ik heb onderstaande instellingen in de server .xml staan
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="81.171.64.104" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.104" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.64.104" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Ik heb zowel met ip adres als zonder geprobeerd de ik gebruik de textnews.eweka.nl en de newsreader zelf geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
Kan geen verbinding maken
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: eweka
- Internet: upc
Kan geen verbinding maken
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Kan geen verbinding maken
Heb je normaal gesproken wel een gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld staan? Verander je upload server eens hierin:
Code: Selecteer alles
<Server Type="Uploads" Server="post.eweka.nl" Username="Gebruikersnaam" Password="Wachtwoord" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
- Usenet: smsusenet
- Internet: tele2
Hallo
Nu ik dit leest dacht ben de enigste maar daar heb ik ook last van alleen heb een provider maar zonder wachtwoord en gebruikers naam.
Groeten dafcor
Nu ik dit leest dacht ben de enigste maar daar heb ik ook last van alleen heb een provider maar zonder wachtwoord en gebruikers naam.
Groeten dafcor
zonder gebruikersnaam en wachtwoord gaat er in spotnet land vrij weinig gebeuren.
Spotnet heeft toegang tot de volgende groepen nodig: free.pt, free.usenet, alt.binaries.ftd en alle binaries groepen
Bovenstaande configuraties gaan dus ook niet werken zonder een pay server van een paar euro/maand
Spotnet heeft toegang tot de volgende groepen nodig: free.pt, free.usenet, alt.binaries.ftd en alle binaries groepen
Bovenstaande configuraties gaan dus ook niet werken zonder een pay server van een paar euro/maand