Internet Provider: XS4ALL Wanneer ontstond het probleem? Spotnet versie:5.6 Met welk programma download je:newsleecher Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee Wat is het probleem kan nzb knop niet activeren
Hoe kan ik mijn NZB knop in Spotnet 5.6 activeren. Ik krijg vaak de melding kan niet uitpakken.
Wie weet de oplossing
Alvast bedankt Kasper
Bedankt voor je reactie,
Ik probeer de serie 2012 Het jaar nul binnen te halen. Ik krijg dan de melding kan NZB niet uitpakken. Ga ik naar bewerken > downloadknop> nzb openen dan start newsleecher niet op. Heb gekeken op binsearch.info en nzbindex.nl niets gevonden. Misschien weet je oplossing.
In ieder geval bedankt.
H.G. Kasper
het kan zijn dat de post niet compleet is op usenet of dat de post geen juiste referenties bevat. Daarnaast kan het probleem worden veroorzaakt door beschikbaarheid en retentie van je eigen provider.
Als binsearch niets geeft lijkt het de eerste optie....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.