Kan niet headers binnenhalen
Moderator: Moderator Team
-
Kan niet headers binnenhalen
Wie kan me helpen?
Ik krijg de melding als ik spotnet open dat de spots niet te downloaden zijn. Details: Geen headers aanwezig en neem contact op met je provider.
Krijg meteen het schermpje selecteer provider als ik spotnet open. Alles goed ingevuld en asl ik kies voor verbinden dan geeft spotnet deze melding.
Heb zojuist Lightning usenet abo genomen en dit is m'n servers.xml:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" Username="...." Password="...." Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="news.lightningusenet.com" Username="...." Password="....." Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Volgens mij staat alles goed en ik weet niet meer wat het probleem is.
Alvast bedankt voor de reactie.
Ik krijg de melding als ik spotnet open dat de spots niet te downloaden zijn. Details: Geen headers aanwezig en neem contact op met je provider.
Krijg meteen het schermpje selecteer provider als ik spotnet open. Alles goed ingevuld en asl ik kies voor verbinden dan geeft spotnet deze melding.
Heb zojuist Lightning usenet abo genomen en dit is m'n servers.xml:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" Username="...." Password="...." Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="news.lightningusenet.com" Username="...." Password="....." Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Volgens mij staat alles goed en ik weet niet meer wat het probleem is.
Alvast bedankt voor de reactie.
Re: Kan niet headers binnenhalen
waarom gebruik je voor je headers ook niet gewoon lightningusenet? :
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.lightningusenet.com" Username="..." Password="...." Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
even op alle 3 de regels je username en ww invullen en moet het gewoon gaan doen
laat je even weten?
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.lightningusenet.com" Username="..." Password="...." Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
even op alle 3 de regels je username en ww invullen en moet het gewoon gaan doen
laat je even weten?
-
Kan ik dat dan meteen aanpassen in severs.xml of niet. Ik heb in program data nog wel reader.powernews.nl.spots staan (vorige payserver). Moet ik dat dan eerst ook nog weggooien?
ik zou even backup maken als ik jou was
ik zou het volgende doen:
1. Spotnet afsluiten
2. je folder c:\programdata\spotnet hernoemen naar c:\programdata\spotnet.powernews
3. Spotnet opstarten
4. lightningusenet in je scherm invullen
5. Alles laten bijwerken
laat maar even weten ok?

ik zou het volgende doen:
1. Spotnet afsluiten
2. je folder c:\programdata\spotnet hernoemen naar c:\programdata\spotnet.powernews
3. Spotnet opstarten
4. lightningusenet in je scherm invullen
5. Alles laten bijwerken
laat maar even weten ok?
-
Weet niet wat er gebeurd is maar dat is wel de oplossing . Dank voor je hulp. Ga nu nog de filters zoals ze in FTD stonden toevoegen.
Nogmaals dank.
Oh ja, heb nu een Spotnet.powernews en een Spotnet in m'n programData staan. Kan er nu een weg of alles laten staan.
Nogmaals dank.
Oh ja, heb nu een Spotnet.powernews en een Spotnet in m'n programData staan. Kan er nu een weg of alles laten staan.
Mooi he? en graag gedaan
zou ze alle twee laten staan voor nu.
je kan nu bijvoorbeeld je filters.xml bestand kopieren van c:\programdata\spotnet.powernews naar c:\programdata\spotnet
heb je gelijk je FTD filters weer....
Later kan je de powernews weggooien als je die niet meer nodig hebt
zou ze alle twee laten staan voor nu.
je kan nu bijvoorbeeld je filters.xml bestand kopieren van c:\programdata\spotnet.powernews naar c:\programdata\spotnet
heb je gelijk je FTD filters weer....

Later kan je de powernews weggooien als je die niet meer nodig hebt
-
Is ook alweer gelukt. Bedankt voor de geweldige service en laten we hopen dat Spotnet nog mooier en beter gaat worden dan FTD.
Heel erg bedankt.
Heel erg bedankt.
-
Toch nog een vraagje: Moet ik van m'n servers.xml in c:\programdata\spotnet nog een alleen-lezen bestand maken of maakt dat niet uit?
als het werkt laat je dat lekker staan. Anders heb je altijd je backup nog.
graag gedaan
topic wordt gesloten
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb
graag gedaan
topic wordt gesloten
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb