- Windows versie:7
Usenet Provider:eweka
Internet Provider:ziggo
Wanneer ontstond het probleem?1week geleden
Spotnet versie: laatste
Met welk programma download je:
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?
Wat is het probleem?ik heb 8 lijnen waarvan ik er 4 deel met familie , die kan wel down loaden met dezelfde instellingen maar ik krijg geen contact met de surver !!! iemand een idee voor mijn probleem??
geen verbinding
Moderator: Moderator Team
-
- Internet: ziggo
geen verbinding
-
Re: geen verbinding
Hier heb ik zelf ook al een topic over geopend. De door jouw genoemde 8 lijnen moet je verdelen over alle programma's waar je Eweka voor gebruikt. Lees mijn reactie welke ik van Eweka had ontvangen:
Foutmelding/code 502; Access denied to your node, geeft aan dat u waarschijnlijk geen verbinding kunt krijgen, omdat de gegevens niet juist in uw news client staan.
Het Eweka account mag met maximaal 8 connecties/verbindingen tegelijkertijd gebruikt worden,wanneer er meer worden aangesproken zal dit error code 502 opleveren. Wanneer men het Eweka account deelt over verschillende computers,applicaties dient men ook de 8 connecties te delen.
Wij wijzen u graag op de mogelijkheid om via Mijn Eweka - http://www.eweka.nl/myeweka - zelf uw account te beheren. Hier kunt u wijzigingen doorvoeren en aanwijzingen inzien voor de juiste serverinstellingen in de belangrijkste news clients. Ook kunt u hier o.a. uw logingegevens opvragen en de betaalgegevens opzoeken.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Eweka Internet Services
Wellicht moet je familie nu zelf een Eweka (of andere provider) abonnement nemen! Voor Spotnet heb je al 4 verbindingen nodig.
Foutmelding/code 502; Access denied to your node, geeft aan dat u waarschijnlijk geen verbinding kunt krijgen, omdat de gegevens niet juist in uw news client staan.
Het Eweka account mag met maximaal 8 connecties/verbindingen tegelijkertijd gebruikt worden,wanneer er meer worden aangesproken zal dit error code 502 opleveren. Wanneer men het Eweka account deelt over verschillende computers,applicaties dient men ook de 8 connecties te delen.
Wij wijzen u graag op de mogelijkheid om via Mijn Eweka - http://www.eweka.nl/myeweka - zelf uw account te beheren. Hier kunt u wijzigingen doorvoeren en aanwijzingen inzien voor de juiste serverinstellingen in de belangrijkste news clients. Ook kunt u hier o.a. uw logingegevens opvragen en de betaalgegevens opzoeken.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Eweka Internet Services
Wellicht moet je familie nu zelf een Eweka (of andere provider) abonnement nemen! Voor Spotnet heb je al 4 verbindingen nodig.
Re: geen verbinding
lees ook even dit topic van onze kennisbank hierover±
viewtopic.php?f=6&t=1120
laat je even weten wat je met dit topic wil doen?
viewtopic.php?f=6&t=1120
laat je even weten wat je met dit topic wil doen?